Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، راهله علیرضایی کارشناس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به دنبال شیوع کرونا، جوامع انسانی دچار بحران‌های فکری و روحی شده است که در نتیجه می‌تواند تاثیرات مختلفی در روحیه و افکار افراد و خانواده‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارگاه استانی فرزند پروری در بحران ها، با هدف آشنایی کارشناسان سلامت روان مراکز جامع سلامت استان با اصول کلی و مشترک ارزیابی و مداخله مناسب برای مشکلات مرتبط با فرزند پروری در شرایط بحران برای گروه‌های سنی چهار تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی بیش از ۵۰۰ عضو جوان از کارگاه‌های تخصصی ازدواج

علیرضایی اضافه کرد: کارگاه استانی فرزند پروری در بحران‌ها همراه با ظرفیت سازی کارشناسان به مدت دو روز در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت شیوع کرونا فکری و روحی فرزندپروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری