Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@02:53:48 GMT

بزرگترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد + تصویر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۴۹۹۶

بزرگترین قمارخانه شمال تهران منهدم شد + تصویر

سرهنگ حاج احمد میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد افراد متعدد و احساس ناامنی از حضور این افراد در محلات شمال تهران برای شهروندان، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش چند ماهه پلیس امنیت اخلاقی و انجام تحقیقات میدانی، پس از اخذ مجوز‌های قضایی عملیات دستگیری این افراد اجرا شد و در این رابطه ۱۰ نفر از گردانندگان این قمارخانه بزرگ در یکی از محلات شمال تهران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه افراد برای شرکت در هر جلسه قمارشان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به عنوان ورودی پرداخت می‌کردند، بیان کرد: گردش مالی این مرکز قمار بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: سرکردگان این قمارخانه از اوباش سابقه دار در حوزه ایجاد نزاع و قلدری در ملاء عام هستند که در حال حاضر پرونده این افراد پس از بررسی‌های انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ قمارخانه فعال در پایتخت شناسایی شده است، اظهار کرد: در راستای برخورد با اینگونه اعمال و شناسایی افراد قمارباز و کسانی که اقدام به برهم زدن نظم اخلاقی جامعه می‌کنند، با هیچ احدی تعارف نداشته و پلیس به عنوان رکن برقراری امنیت در جامعه عملیات‌های خود را در این رابطه اجرا می‌کند.

به گفته سرهنگ میرزایی، شهروندان در صورت در اختیار داشتن مستندات و موضوعات مشابه در خصوص فعالیت قمارخانه‌ها و سایر موضوعات غیر اخلاقی؛ مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت به دغدغه و مشکلات مردم در این زمینه ورود کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو