Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:02:03 GMT

کشف ماینر غیر مجاز در ایلخچی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۷۷۱۶

کشف ماینر غیر مجاز در ایلخچی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به برخورد قانونی به استخراج کنندگان رمز ارز غیر مجاز گفت: در طی سه ماه اول سال جاری با اشرافیت و هوشیاری عوامل اداره توزیع برق شهرستان تعداد ۲۸ دستگاه ماینر غیر مجاز از بخش ابلخچی و از یکی از روستا‌های این بخش کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به رصد و پایش شبکه‌ای مصرف برق در معابر و مناطق در سطح شهرستان افزود:اکیپ های عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان جهت مقابله با استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی هستند.

اوتعداد کل ماینر‌های غیرمجاز کشف شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ را ۱۵۳ دستگاه اعلام کرد و گفت: ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده قریب به ۵۰ میلیارد ریال می‌باشد و تلاش مأموران شرکت برای کشف مراکز غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

 فرماندار شهرستان اسکو  با تاکید بر برخورد قاطع با ماینر‌های غیرمجاز برای رمز استخراج ارز دیجیتال گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق شهرستان گزارش کنند.

رضی منش با بیان اینکه عزم جدی برای برخورد با متخلفین و استفاده کننده گان دستگاه‌های ارز دیجیتال در شهرستان وجود دارد افزود؛ برای تمامی موارد کشف شده پرونده تشکیل شده و در مراحل طی فرایند‌های قانونی در سازمان تعزیزات حکومتی در دست رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال ماینرهای غیر مجاز ارز دیجیتال غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر