Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حیدری عصر امروز (سه شنبه) با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده در جمع ملی پوشان آزادکار حضور یافت. به گزارش ایسنا، پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران برای حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی، علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک، یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز جهان، ۳ مدال طلای بازی های آسیایی و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد عصر امروز (سه شنبه) در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های ملی کشتی در میدان بزرگ المپیک گفت: ریل گذاری زندگی آینده تان را از امروز بکنید و هدفگذاری درست داشته باشید چراکه تعیین کننده است.

وی ادامه داد: همیشه احساس ارزش کنید به خاطر اینکه شما توانسته اید در یک جمع بزرگ به اینجا راه پیدا کنید.

این قهرمان اسبق کشتی گفت: وقتی کشتی گیران موفق می شوند، سرم را بالا می گیرم و دوست دارم  شما بعنوان کسانی که الگوی کشتی کشور هستید در همین وقت باقی مانده، فاصله ها را نسبت به آن نقطه ای که می خواهید برسید، پر کنید.

دارنده مدال برنز المپیک آتن اظهار داشت: کشتی خود را آنالیز کنید و بفهمید که چگونه کار می کنید، و نکات لازم را در یک دفترچه بنویسید و تک تک ضعف ها را مورد بررسی قرار داده و رفع کنید.

وی خاطرنشان کرد: در بحث واژه پهلوانی، آقا تختی بسیار انسان بزرگ و خوبی بوده، اما واقعیت این است که نباید به دنبال مدل آقا تختی شدن باشیم، بلکه باید خود واقعیمان را بروز دهیم و برای اینکه واژه پهلوانی را ادا کنیم کافی است خوب باشیم و با ارزش هایمان مانند مهربان و حامی بودن، صبور و قوی بودن زندگی کنیم.

علیرضا حیدری همچنین به همراه اعضای تیم ملی کشتی آزاد به تماشای فیلم دیدار خود در المپیک آتن نشست و پس از آن نیز دقایقی را با ملی پوشان به تمرین پرداخت.

این پیشکسوت گرانقدر کشتی مبلغ ۳۰۰۰ دلار نیز بعنوان هدیه به ملی پوشان آزادکار اهداء کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با توجه به سفر چند روزه زیارتی به سوریه در این دیدار حضور نداشت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عليرضا حيدري تیم ملی کشتی آزاد علیرضا حیدری ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد