Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ستادهای مردمی در انتخابات می توانند حلقه وصل قوه مجریه با مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم جشن بزرگ شکرگزاری حماسه حضور و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم شب گذشته در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت الاسلام سید حامد علم الهدی معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت:توصیه بزرگان دین ما این است که از هر فرصتی که بدست آوردید برای زیارت حضرت رضا(ع) که محور ولایت ائمه اطهار علیهم السلام استفاده کنید و در ماه ذی القعده رفتن به این زیارت بسیا راهگشا و ثواب فراوان دارد.

وی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال جاری بیان کرد: حرکتی که در طول انتخابات شکل گرفت شبیه معجزه بود و تشکیل ستادهای جهادی و مردمی برگرفته از علاقه خود مردم بود،آیت الله رئیسی به مردم ایمان داشته و دارند و در دورترین مناطق و حتی اهل سنت برای ایشان ستاد مردمی تشکیل دادند.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: ستادهای مردمی تاثیراتش از ستاد مرکزی آیت الله رئیسی بیشتر بود چون ایشان خودشان از جنس مردم بودند و در میان مردم هستند، مردم هم با اعتقاد در این راه قدم برداشتند.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ورود آیت الله رئیسی به انتخابات را عامل وحدت نیروهای انقلاب دانست و تصریح کرد:  آیت الله رئیسی در خصوص ورود به انتخابات اعتقاد راسخی به زدن ریشه فساد و ظلم از پایه دارند و اگر ایشان ورود نمی کرد شاهد وحدت نیروهای انقلابی نبودیم، و ایشان از خود گذشتگی و ایثار کرد.

وی عملکرد مثبت آیت الله رئیسی در آستان قدس رضوی و دستگاه قضایی را عامل اقبال مردمی به سوی ایشان دانست و ادامه داد: آقای رئیسی را مردم خودشان دعوت به حضور کردند چون دیدند در قوه قضائیه و آستان قدس رضوی چه عملکرد مثبتی داشتند و نمونه آن برکناری دویست قاضی متخلف در دستگاه قضایی بود که نشان داد ایشان با هیچ متخلفی مماشات و سرسازش ندارند.

حجت الاسلام علم الهدی بیان کرد: غالب نگاه ها به فلسفه وجودی ستادهای انتخاباتی صرف ایام انتخابات بوده است اما نگاه ما استمرار این حرکت خواهد بود که ستادهایی را که با نیت الهی بوجود آمده اند را حفظ کنیم تا یاری گر رئیس جمهور باشند ایشان احتیاج به مردم دارند  و این تقویت و حمایت باید ادامه دار باشد، جایگاه احزاب در کشور ما جایگاه محکمی نیست و امیدواریم این ستادها بتوانند خلأ ها را پر کنند.

وی ادامه داد: آنچه که کشور از آن رنج برده است هماهنگ نبودن بین سه قوه بوده است که این ستادها می توانند هماهنگی لازم را برای انتخاب بهتر تقویت و راهنمایی کنند و ستادهای مردمی می توانند حلقه وصل قوه مجریه با مردم باشند .

آیت الله زاده علم الهدی مشارکت بالای مردم در انتخابات را  علیرغم مشکلات موجود را مایه فخر و مباهات نظام دانست و اظهار داشت: دشمنان از یکسال قبل برای نرفتن مردم به پای صندوق های رای تلاش کردند اما حضور حداکثری و حمایت مردمی در این انتخابات  مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، در مقابل دشمنیِ دشمن فقط خود مردم با حضور در عرصه های مختلف می توانند، توطئه ها را خنثی کنند.

وی انتظار مردم از دولت منتخب را برای حل مشکلات بالا دانست و عنوان کرد: در شش ماه و حداکثر سال اول،مردم انتظار دارند تغییرات را ببینند و با همکاری خود مردم و اراده مشیت الهی این مهم محقق خواهد شد، در مقابل خون شهدا همه ما مسئول هستیم، و بدانیم ما هیچ قدمی برای قدردانی جانفشانی و ایثارگری این بزرگواران نکرده ایم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستادهای مردمی در انتخابات معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شهرستان ورامین آیت الله رئیسی آیت الله رئیسی ستادهای مردمی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد