Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی و ۳۵ هزار کیلوگرم ذرت قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت : ارزش این دو محموله قاچاق ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

او گفت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه، حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل بار که با دیدن ماموران مسیر خود را به سمت جاده فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی‌های لازم را از آن به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۳۵ تن ذرت و ۵ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی که به شکل ماهرانه‌ای زیر بار ذرت مخفی شده بود، کشف شد.

 سلمانی ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها عنوان کرد و گفت: کشفیات قاچاق در ۳ ماهه اول امسال اول نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۵ درصد رشد داشته است.

اجرای طرح ظفر ۱۵ توسط رده‌های مختلف پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ظفر ۱۵ توسط رده‌های مختلف پلیس، گفت: دستگیری ۲۶۱ مجرم شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر و همچنین کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله نتایج اجرای این طرح بود.

علی‌اکبر جاویدان گفت: طرح ظفر ۱۵ با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

او با اشاره به نتایج طرح افزود: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۶ هزار و ۵۰۰ عدد حبه قرص روانگردان کشف شد.

 جاویدان دستگیری ۵۰ قاچاقچی و خُرده فروش و ۵۰ نفر معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: ۱۹ واحد مسکونی و صنفی عرضه کننده مواد مخدر نیز پلمب شد.

کشف ۱۳۱ فقره سرقت و دستگیری ۴۶ سارق توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس استان کرمانشاه از کشف ۱۳۱ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: بیشترین این کشفیات در حوزه منزل، خودرو، اماکن، قاپ زنی و سایر بوده است.

او افزود: کشف ۲۳ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت خودرو از مهمترین کشفیات پلیس آگاهی بوده است، ضمن اینکه ۴۶ سارق و مالخر در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی

 جاویدان اشاره‌ای به کشفیات پلیس امنیت اقتصادی داشت و افزود: کشف ۱۲۸ دستگاه ماینر غیرمجاز، سه تن سیب درختی، ۱۵ تن سویا، ۷۰ هزار ماسک، ۲۲ راس گوسفند و ۴۴۰ کیلو انواع پوشاک تاناکورا از جمله این کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۲۵ هزار عدد انواع لوازم یدکی، ۳۸ هزار عایق پرده و ۳۰ دستگاه کولر گازی نیز از داخل یک دستگاه کامیون که به شکل حرفه‌ای جاساز شده بودند، کشف شد.

او ارزش مجموع کالا‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

۵۵ قبضه سلاح توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد

 جاویدان در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی گفت: کشف ۵۵ قبضه سلاح شامل ۳۹ قبضه شکاری و ۱۶ قبضه جنگی-شکاری و هزار عدد فشنگ به همراه ده‌ها قبضه سلاح سرد از جمله آن‌ها بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در این طرح ۱۶ تن از اراذل و اوباش دستگیر و ۳۴ واحد صنفی متخلف به تعطیلی کشیده شدند.

او از ارائه تذکر لسانی به ۸۰۰ نفر در خصوص ایجاد آلودگی صوتی، بد پوششی و مزاحمت‌های خیابانی خبر داد و گفت: از ۲۰۰ نفر این افراد تعهدات لازم اخذ و ۳۰ نفر هم پس از بی توجهی به اخطار‌های قبلی تحویل مراجع قضائی شدند.

 جاویدان افزود: با تلاش ماموران پلیس در رده‌های یاد شده ۲۶۱ مجرم شامل سارقان، قاچاقچیان، هنجارشکنان و معتادان دستگیر و ۱۲۶ دستگاه خودرو پلاک مخدوش و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شدند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی استان کرمانشاه میلیارد ریال پلیس آگاهی پلیس امنیت فقره سرقت مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس