Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شریفی گفت: با توجه به افزایش تولیدات هنری، رسانه‌ای و اهمیت این حوزه، امسال برای نخستین بار بخش ویژه‌ای در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه اختصاص یافته است.

مهدی شریفی؛ مدیر انجمن سواد رسانه ای استان همدان در گفتگو با خبرگزاری برنا-همدان گفت: با توجه به افزایش تولیدات هنری، رسانه‌ای و اهمیت این حوزه، امسال برای نخستین بار بخش ویژه‌ای در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه اختصاص یافته است که از فعالان و هنرمندان این حوزه جهت شرکت در جشنواره دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی افزود:  به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در بخش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال جوایز ارزنده ای تعیین شده است. اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانه‌ای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالب های تارنما و نرم افزار، صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای و هنرهای دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانه ای در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاقه مندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir میتوانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.
شریفی تاکید کرد: با تلاش دکتر محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت ارشاد اقدامات ارزنده ای در حوزه سواد رسانه ای شاهد بوده ایم.

 تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانه ای از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانال های تلگرام متعلق به برخی سازمان های مردم نهاد و رسانه های جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.
وی با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک های سواد رسانه ای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخش های صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک های سواد رسانه ای داشته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان همدان مهدی شریفی سواد رسانه ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سواد رسانه ای موشن گرافیک فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • موشن گرافیک| خلبان نامداری که خواستار کم‌کردن درجه‌اش بود
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس