Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:47:04 GMT

گزارش لحظه به لحظه آلومینیوم- استقلال تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۲۸۱

گزارش لحظه به لحظه آلومینیوم- استقلال تهران

باشگاه خبرنگاران جوان/ دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۲۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیر محمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

دقایق حساس بازی:

این دیدار با ۱۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۲۰ با سوت داور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی خطرناک پشت محوطه جریمه آلومینیوم برای شاگردان مجیدی توسط داور اعلام شد.

دقیقه ۵: حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم در موقعیتی تک به تک با حسینی نتوانست دروازه استقلالی‌ها را باز کند و شوت او در دستان این دروازه بان جای گرفت.

دقیقه ۱۰: اراکی‌ها روی اوت دستی بازیکن خود در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیتی خطرناک شدند، اما مدافعان استقلال توپ را از دروازه خود دور کردند.

دقیقه ۱۲: شوت باقر پسند مهاجم آلومینیوم با اختلافی اندک از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: به علت مصدومیت حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم، بازی چند دقیقه‌ای با وقفه مواجه شد.

دقیقه ۲۰: شاگردان منصوریان روی حرکتی تمرین شده موقعیتی خطرناک را پشت محوطه جریمه استقلالی‌ها ایجاد کردند، اما مدافعان استقلال این موقعیت را نیز از دروازه خود دور کردند.

دقیقه ۲۴: حرکت زیبای مهدی قایدی باعث ایجاد فرصتی خطرناک برای استقلالی‌ها شد، اما نادری با پاس بد خود این موقعیت را از استقلال گرفت و توپ را تقدیم مدافعان آلومینیوم کرد.

دقیقه ۲۵: ضربه سر پاکدل با فاصله‌ای زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: ضربه ایستگاهی خطرناک عباسیان را حسینی دروازه‌بان استقلال از دروازه این تیم دور کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال تهران آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم