Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@23:30:27 GMT

دستِ خالی کریمی مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۲۲۴۴۲

دستِ خالی کریمی مقابل استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم تراکتور سه شنبه این هفته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال است.

فیروز کریمی در این مسابقه حساس پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری محرومان تراکتور در دیدار مقابل استقلال هستند و محمدرضا خانزاده نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان فیروز کریمی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیمان بابایی مهاجم این تیم که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بوده از روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت کرد و ظاهرا برای حضور در این مسابقه مشکلی ندارد.

پنج غایب تراکتور مقابل استقلال، همگی جزو بازیکنان اصلی این تیم به شمار می‌روند و با غیبت آنها، دستِ فیروز کریمی در ورزشگاه آزادی تهران بسیار خالی خواهد بود.

دیدار استقلال و تراکتور از ساعت 19:45 سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1101612 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین