Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، فرشته بحرانی در گفتگو با خبرنگاران از آغاز طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های سراسر شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف بررسی سلامت جسمانی و بررسی آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسؤول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت:  پیش‌بینی می‌شود امسال در حدود پنج هزار دانش‌آموز بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های سلامت سنجش می‌شوند.

وی اظهار کرد: سنجش سلامت دانش‌آموزان از هفتم تیرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و هشت پایگاه در شهرهای برازجان، سعدآباد، شبانکاره، تنگ ارم، کلمه و آبپخش عهده‌دار سنجش حدود  پنج هزار و ۱۷۵ نوآموز شده‌اند.

بحرانی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت ویژه استان، هر پایگاه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان است و ارائه خدمات و سنجش در این پایگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری و نوبت دهی است.

کارشناس مسؤول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در پایگاه‌های سنجش اقداماتی شامل شنوایی و بینایی‌سنجی، تست هوش، آمادگی تحصیلی و مراقبت‌های تن سنجی جهت نوآموز انجام و جهت مراقبت‌های بهداشتی، واکسیناسیون و معاینات پزشکی، نوآموزان را به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت دانش آموزان سنجش نوجوانان شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل