Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@07:32:58 GMT

سریع‌ترین راه خرید و فروش وب مانی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۴۰۰۶

سریع‌ترین راه خرید و فروش وب مانی چیست؟

اهمیت خرید و فروش وب مانی برای ایرانیان پررنگ شده و آنها برای پرداخت خریدهای خود به دنبال این پلتفرم امن و سریع هستند.

به گزارش برنا، قصد ثبت نام در مسابقات و آزمون‌هایی چون تافل را دارید، اما به دلیل تحریم‌های مالی و بانکی کشورهای مختلف دنیا علیه ایران، نمی‌دانید چگونه می‌توان از مرحله پرداخت و نقل و انتقال پول به سلامت عبور کرد؟ با وجود تحریم‌های مختلف مالی و پولی که علیه کشور ما وجود دارد، یافتن یک روش نقل و انتقال بین المللی پول که امن و کاربردی باشد، برای کاربران ایرانی به یک معضل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این برای انتقال پول به خارج می‌بایست سری به صرافی‌های فیزیکی می‌زدید و تمام شهر را می‌گشتید تا یک صرافی پیدا کنید که امکان ارسال پول به کشور مقصد را داشته باشد. اما اکنون با کمک پلتفرم‌های پرداخت آنلاین این امر در کسری از ثانیه بدون مراجعه حضوری ممکن شده است.

وب مانی یکی از این پلتفرم‌ها است که خوشبختانه به کاربران ایرانی خدمات ارایه می‌کند و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از فریلنسرها و کسب وکارهایی شده است که نیاز به مبادله ارز با طرفین خارجی دارند. وب مانی برای اشخاص و فریلنسرهای ایرانی که با کشورهای خارجی همکاری می‌کنند و می‌خواهند درآمد دلاری داشته باشند یک سرویس مناسب و امن محسوب می‌شود.

به همین دلیل است که اهمیت خرید و فروش وب مانی برای ایرانیان پررنگ شده و آنها برای پرداخت خریدهای خود به دنبال این پلتفرم امن و سریع هستند. چرا که بسیاری از سایت‌ها و خرده‌فروشی‌های آنلاین نیز از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌توانند با خرید وب مانی به راحتی روند پرداخت خود را تکمیل کنند. در عصر دیجیتال که بیشتر کسب‌وکارها در بستر اینترنت انجام می‌شود، وب مانی نقش بسزایی را برای انجام تراکنش‌های متعدد ایفا می‌کند. اما این وب مانی که این همه از آن نام بردیم چیست، چه مزایایی دارد و چگونه می‌توان آن را خرید و فروش کرد؟ در ادامه به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

وب مانی چیست؟

وب مانی یکی از رقبای پی پال و یک پلتفرم پرداخت جهانی است که هدف ساده کردن امور مالی و تجاری را در پیش گرفته است. این پلتفرم پرداخت کار خود را در کشور روسیه شروع کرده و به کاربران زیادی در سراسر دنیا از جمله هم‌میهنان ما خدمات ارائه می‌دهد. همزمان با گسترش استفاده از این سیستم پرداخت در وب سایت‌های اینترنتی تمایل افراد برای ایجاد حساب و خرید وب مانی نیز بیشتر شد. کاربران ایرانی نیز جذب سهولت استفاده از این سیستم شدند و روز به روز به تعداد کاربران این پلتفرم اضافه شده است. اگر وب مانی دارید، امکان تبدیل این ارز به ریال در ایران وجود دارد. در ادامه به موضوه هم پرداخته‌ایم.

مزایای خرید و فروش وب مانی در ایران

وب مانی مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله اینکه از ارزهای مختلفی مانند دلار آمریکا گرفته تا روبل روسیه و حتی بیت کوین و ... پشتیبانی می‌کند و کیف پول‌های مختلف و جذابی مانند کیف پول طلا دارد.

از جمله مزایای خرید و فروش وب مانی می‌توان به کارمزد کم آن اشاره کرد. درست است که انجام تراکنش‌های مالی در وب مانی رایگان نیست اما کارمزد آن ناچیز و تنها ۸/۰ درصد حجم انتقالات است و بر حسب حجم  مبادلات حداکثر تا ۵۰ دلار بالا می‌رود.

همچنین در شرایطی که بسیاری از سیستم‌های پرداخت به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمی‌دهند، وب مانی تمام امکانات خود را در اختیار مردم کشور ما قرار داده است. هم افراد و هم شرکت‌ها می‌توانند روی امنیت این پلتفرم تکیه کنند و نگرانی بابت امنیت فضایی که در آن پول خود را رد و بدل می‌کنند نداشته باشند.

همچنین شرکت‌ها هم با کمک آن به راحتی به کنترل و مدیریت سرمایه خود و انجمن تراکنش‌ها در محیطی امن می‌پردازند. وب مانی با در اختیار قرار دادن انواع حساب کاربری مانند initial و ... به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک تا متوسط امکان انجام تراکنش روزانه ۱۲ هزار دلار، هفتگی ۳۰ هزار دلار و ماهانه ۶۰ هزار دلار را می‌دهد.

با وب مانی چه کارهایی می‌توان کرد؟

در حال حاضر خرید کالا و خدمات، ثبت‌نام در آزمون‌ها و مسابقات، انتقال پول و هر نوع تراکنش مالی بین ‌المللی به کمک وب مانی ممکن است. همچنین اگر قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله فروشگاه‌های کالا، دامنه‌ و هاستینگ، فروشگاه بازی، و همچنین صرافی‌های ارز دیجیتال از وب مانی پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌توانید بلیط کنسرت، هواپیما و قطار را هم از سایت‌‌هایی که از درگاه وب‌مانی پشتیبانی می‌کنند نیز بخرید و یا پرداخت هتلی که برای تعطیلات تابستان خود رزرو کرده‌اید را انجام دهید.

خرید و فروش وب مانی در ایران

نیک پرداخت یکی از پلتفرم‌های پرداخت داخلی است که می‌تواند موجب تسهیل مراحل خرید و فروش وب مانی شما شود. همچنین نیک پرداخت این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید برای خود یک اکانت مجزای وب مانی داشته باشید. برای این کار کافی است در قسمت سفارشات در پنل نیک پرداخت، روی افتتاح حساب وب مانی کلیک کنید و حساب شخصی خود را باز و همان لحظه شارژ کنید.

لازم به ذکر است اگر درآمد ارزی دارید که به کیف پول وب مانی شما واریز می‌شود، می‌توانید آن را در سایت نیک پرداخت به ریال تبدیل کنید. سفارشات وب مانی در این سایت به طور معمول در کمتر از نیم ساعت بعد از ثبت سفارش انجام می‌شود. نیک پرداخت با در اختیار گذاشتن فضایی امن و کارشناسان خبره و کارآزموده می‌تواند شما را در خرید و فروش وب مانی و نقد کردن درآمد ارزی کسب شده از آن یاری کند و به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات شما حول این مورد باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وب مانی نیک پرداخت نیک پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده

ایسنا/گیلان رئیس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد.

حبیب جهانساز امروز، هشتم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز چین بهاره برگ سبز چای از روزهای آینده، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و سرمای اوایل سال، شاهد تاخیر در چین اول هستیم، اما به زودی برداشت را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت خرید تضمینی برگ سبز و عقد قرارداد با کارخانجات فراهم شده است، افزود: چین بهاره تا پایان خردادماه ادامه دارد، اما در مجموع چهار چین در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به فاصله یک ماهه تا ۴۵ روز بین هر چین، اضافه کرد: ۹۰ درصد باغات چای در اراضی شیبدار و دیم بوده و لذا شرایط اقلیمی در زمان برداشت اثرگذار است.

جهانساز بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد؛ البته شرط عقد قرارداد با کارخانجات در سال جدید، تسویه کامل مطالبات است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانجات در فروش و بازاریابی و تامین نقدینگی، اضافه کرد: سال گذشته، واردات چای به شرط خرید چای داخلی بود که بالغ بر ۱۰ هزار تن چای از کارخانجات خارج شد و بخشی از نقدینگی کارخانجات را برای سال جدید تامین کرد.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه چای‌سازی کارخانجات به ویژه برندها کیفی‌تر شده است، عنوان کرد: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نرخ خرید تضمینی برگ سبز در سال جدید را تصویب کرد و شاهد افزایش ۳۰ درصدی بها به صورت میانگین هستیم؛ یعنی بهای برگ سبز درجه یک از ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار تومان و بهای برگ سبز درجه دو از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسیده است.

وی یکی دیگر از مصوبات شورای قیمت‌گذاری را واردات چای به شرط خرید چای داخلی دانست و ادامه داد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، پنج درصد از ارزش بهای برگ سبز با توجه به ظرفیت‌های قانون بودجه ۱۴۰۳ برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای تعلق می‌گیرد.

جهانساز افزایش ۳۰ درصدی تولید چای خشک را نتیجه قیمت متناسب خرید برگ سبز و پرداخت به موقع مطالبات و ارائه تسهیلات ارزان قیمت اصلاح و احیا و به‌زراعی باغات و بهسازی کارخانجات دانست و یادآور شد: برای سال جاری برداشت ۱۴۵ هزار تنی برگ سبز و تولید ۳۲ هزار تنی چای خشک را پیش‌بینی می‌کنیم که در صورت مساعدت اقلیمی، افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان چای با تاکید بر لزوم کنترل قیمت و حجم واردات چای، اضافه کرد: سال گذشته شاهد واردات ۴۲ هزار تنی چای بودیم که به بازار چای داخلی کمک کرد؛ این در حالی است که نیاز کشور به چای خشک ۸۵ هزار تن بوده و تولید داخل فقط ۳۰ درصد این نیاز را تامین می‌کند.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در برندسازی چای داخلی و بازاررسانی آن، تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد چای تولیدی وارد بازار مصرف می‌شود؛ همچنین سالانه شاهد صادرات ۱۰ هزار تنی چای ایرانی هستیم.

جهانساز یکی از شاخصه‌های بارز چای ایرانی را عدم استفاده از سموم دانست و خاطرنشان کرد: باغات ما دچار آفات خسارت‌زا نیستند و هیچگونه توزیع سم شیمیایی نداریم، اما در صورت لزوم از سموم بیولوژیک استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده