Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان نباید در هر دوره‌ای با هر بینش سیاسی پروژه‌ها متوقف شود و هرکسی زمام امور را در دست می‌گیرد باید موفق عمل کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۱۳ تیرماه_ در آئین افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار، احداث نیروگاه ۲۶۰ کیلوواتی خورشیدی و دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال اظهار کرد: خرسندیم امروز شهر سرزندگی خود را دارد و هر هفته شاهد اتفاقات ارزشمندی در شهر هستیم لذا امیدوارم مسیر به وجود آمده برای اجرا و بهره برداری از پروژه‌های متعدد در شهر استمرار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در شهر اصفهان نباید در هر دوره‌ای با هر بینش سیاسی پروژه‌ها متوقف شود و هرکسی زمام امور را در دست می‌گیرد باید موفق عمل کند، افزود: هیچ کسی نیست که در شهر نگران و دلواپس موفقیت دیگران نباشد، چرا که سود آن متوجه همه مردم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهر اصفهان دری گرانبها است که همه باید به آن ببالیم و تلاش کنیم که جایگاه واقعی خود را بیش از گذشته در کشور و جهان پیدا کند.

نصراصفهانی ادامه داد: امروز که روزهای پایانی عمر شورای پنجم است بسیار خرسندیم که هر آنچه در توان داشتیم را به لحاظ مالی و اقتصادی در مسیر خدمت به مردم به کار گرفتیم و قصور یا کوتاهی نکردیم، امانتدار مردم بودیم و تلاش کردیم شهر را به بهترین نحو مدیریت کنیم و البته اگر قصوری بوده قطعاً تعمدی نبوده است.

وی با بیان اینکه همواره تلاش کردیم که پیشران شهر در امور مختلف باشیم، اضافه کرد: شهر یک موجود زنده است که نیاز به مراقبت دارد بدین سبب هرکسی باید تلاش کند این موجود زنده به زندگی خود ادامه داده و هر روز این مسیر به خوبی استمرار یابد.

کد خبر 504975

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان انرژی خورشیدی هر یکشنبه یک افتتاح پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

«محمدسبحان حسنی»  امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این بنیاد، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد. خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی با بیان این‌ که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است