Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه الزهرا اعلام کرد؛ با توجه به وضعیت قرمز در شهر تهران، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت همکاران، نحوه فعالیت کلیه اعضای دانشگاه از ۱۴ تیرماه تا پایان تیرماه، به شرح زیر اعلام می شود؛

۱) تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اداری و مالی کلیه واحدهای دانشگاه از جمله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشکده ها به صورت مجازی و حضوری دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونین، روسا و مدیران به نحوی برنامه ریزی کنند که یک دوم اعضای غیر هیئت علمی در محل خدمت حضور و یک دوم به صورت دورکاری وظایف خود را به انجام رسانند. جهت استحضار نسبت یک سوم حضور برای کل دانشگاه و با احتساب اعضای هیئت علمی است و در صورت نیاز به حضور درصد بیشتری از همکاران در یک واحد بر حسب شرایط کاری و یا رویدادهای معین، اختیار تصمیم گیری با مقام مافوق است، ولی مراتب به امور اداری و پشتیبانی اعلام شود.

۲) اعضای غیر هیئت علمی دارای شرایط خاص در ایام کرونا (بانوان عضو دارای فرزند زیر شش سال، اعضایی که بیماری زمینه ای ایشان با ارائه مستندات، توسط پزشک معتمد دانشگاه مورد تأیید قرار گرفته است. بانوان باردار، افراد با بیش از ۶۰ سال سن) در اولویت هستند و امکان استفاده از حداکثر سه روز دور کاری در هفته را با تایید مافوق و در چارچوب برنامه کاری واحد دارند و بقیه اعضاء حداکثر دو روز در هفته می توانند دورکاری کنند.

۳) ساعت کار کلیه اعضای غیر هیئت علمی رسمی، پیمانی، قراردادی و پرسنل شرکتی پشتیبان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه بدون فرجه است.

۴) برگزاری جلسات آموزشی، پژوهشی و اداری ترجیحاً به صورت مجازی است و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله شرایط محل جلسه و فضای مورد نیاز برای هر یک از شرکت کنندگان و با رعایت محدودیت تعداد شرکت کنندگان در جلسه در وضعیت قرمز (حداکثر ۱۵ نفر) به صورت حضوری قابل انجام است.

۵) مقام مافوق هر واحد لازم است نظارت دقیق بر پاسخگویی و انجام کامل و مطلوب امور توسط اعضایی که در دورکاری انجام وظیفه می نمایند، داشته باشند به گونه ای که رضایت کامل ارباب رجوع در زمان دورکاری همکاران حاصل شود. همکارانی که طبق اعلام ارباب رجوع در هر روز دورکاری پاسخگو نباشند، برای ایشان مرخصی منظور خواهد شد و در اولویت دورکاری بعدی قرار نخواهند گرفت.

۶) برنامه کاری نیروهای شرکت خدماتی و پیمانکاران تأسیسات توسط اداره پشتیبانی و تدارکات به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5250154 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا شیوع کرونا دورکاری کارمندان کنکور 1400 سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دفترچه کنکور دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مهارتی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه فنی و حرفه ای محمد مهدی طهرانچی کنکور نقل و انتقال دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمایشگاه هیئت علمی اعضای غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد