Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ امیدوار است پوگبا این نمایش را به سطح باشگاهی هم منتقل کند. 

وین رونی می گوید پل پوگبا بهترین بازیکن فرانسه در یورو ۲۰۲۰ و قبل از حذف این تیم از تورنمنت یاد شده، حتی بهترین بازیکن آن مسابقات بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تایمز، پوگبا در جام ملت های اروپای امسال طراح اصلی حملات فرانسه بود و توانست مهارت هایش را به همه نشان بدهد، ولی در نهایت همراه هم تیمی هایش در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به دست سوئیس حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی در تحلیل خود از این ماجرا برای تایمز نوشته است:

مثل خیلی ها، من هم فرانسه را شانس اول قهرمانی می دانستم ولی تیم آن ها ناامید کننده ظاهر شد. از این نظر احتمالا برای پل پوگبا حیف شد. او تا زمان حذف شدن کشورش، بهترین بازیکن این تورنمنت بود. پاس هایی که او برای کریم بنزما و کیلیان ام باپه ارسال کرد حیرت انگیز بود. حضور داشتن انگولو کانته در کنارش هم به او کمک کرد ولی به نظرم مهم ترین دلیل درخشش پل، پستی که در آن بازی می کرد بود. او نسبت به منچستریونایتد عقب تر بازی می کرد و این یعنی پس از صاحب توپ شدن، فرصت و فضای بیشتری برای ارسال پاس داشت. اگر به پل فرصت و فضا بدهید، او این توانایی و خلاقیت را برای لطمه زدن به حریف دارد. 

رونی درباره تاثیر ام باپه روی بازی پوگبا اضافه کرد:

تیم ها به خاطر سرعت ام باپه عقب تر می نشستند و همین فضای بیشتری در اختیار پل قرار می داد. توانایی ام باپه برای فرارهای پشت دفاع این امکان را فراهم کرد تا پل همان پاس هایی را بفرستد که در آن تبحر دارد: پاس های در عمق شجاعانه به مرکز زمین. در یونایتد اگر مارکوس رشفورد پیشرفت کند و برای انجام دادن فرارهایی مثل ام باپه تشویق شود، به نظر من بیشتر شاهد نمایش هایی مشابه تیم ملی، از سوی پل در لباس منچستریونایتد خواهیم بود.  

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست یوسف دانشیار: با اجازه فرهاد مجیدی به کادر فنی الغرافه اضافه می شوم حسین کنعانی‌زادگان: با صداگذاری روی یک فیلم حاشیه سازی می‌کنند کیلیان ام باپه و رئال مادرید | پاری سن ژرمن مخالف تمدید قرارداد با بند فسخ کریستیانو رونالدو مایل به تمدید قرارداد با یوونتوس / گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد