Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مالکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، بخشی از کالاهای جابه‌جا شده را مربوط به کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی بیان کرد و افزود: با توجه به آغاز فصل برداشت چغندر قند در خوزستان از ۲۸ اردیبهشت تاکنون نیز بیش از ۹۰ تن از این محصول کشاورزی با استفاده از چهار هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان باربری به داخل استان حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رسوب سه میلیون تن کالا در بنادر و اعلام فراخوان برای تخلیه بار از این مراکز اشاره و تصریح کرد: با همکاری مطلوب ناوگان باربری استان تاکنون روند حمل بار به ویژه کالاهای اساسی از بنادر که بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به بندر امام خمینی (ره) است به خوبی پیش رفته است که در صورت بروز مشکل و یا کند شدن روند، ناوگان کمکی راهداری استان نیز با پشتیبانی کامل آماده حمل کالا خواهد بود.

مالکی درباره سهم ناوگان باربری استان برای حمل کالاهای اساسی از بنادر یادآور شد: این سهمیه با ورود کشتی‌ها به بندر به طور پی‌درپی در حال تغییر است اما با وجود افزایش دمای هوا تاکنون مشکلی در زمینه حمل بار از طرف ناوگان باربری پیش نیامده و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل نیز برای سهولت کار رانندگان و شرکت‌های باربری امکان صدور بارنامه در استان را برای حمل کالاهای اساسی از بنادر فراهم کرده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر روزانه به طور میانگین بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ دستگاه ناوگان باربری از استان به بندر امام خمینی اعزام می‌شود.

مالکی همچنین به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل پشتیبانی امور دام و همچنین پلیس راه برای سرعت بخشی به روند حمل کالا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از کالاهای حمل شده مربوط به نهاده‌های دامی همچون سویا، کنجاله و ذرت است برای بهبود شرایط حمل، فهرست مقاصد تخلیه بار از سوی پشتیانی امور دام در اختیار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس راه نیز در این مدت با رانندگانی که تصویر بارنامه را به همراه دارند، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا، ۸۵ شرکت حمل‌ونقل کالا با هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باربری در چهارمحال و بختیاری و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالاهای اساسی توسعه ایران بندرامام خمینی چهارمحال وبختیاری خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالاهای اساسی توسعه ایران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالاهای اساسی توسعه ایران بندرامام خمینی چهارمحال وبختیاری خوزستان ناوگان باربری کالاهای اساسی حمل کالا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد