Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:18:23 GMT

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم‌های کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۵۸۷

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم‌های کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبی زنگنه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در جلسه‌ای که با استاندار کرمانشاه برگزار شد پیگیری سه موضوع بازگشت راهیان به مسابقات لیگ یک در فصل آینده، اختصاص امتیاز تیم جوانان در لیگ یک و تأسیس آکادمی فوتبال غرب کشور در دست اجرا است.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال قول مساعد داده است که تیم راهیان به مسابقات لیگ یک باز خواهد گشت و مالک باشگاه راهیان باید مدارک و مستندات کافی را در روزهای آینده به فدراسیون فوتبال ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به دلیل حضور نیافتن در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، تصریح کرد: استاندار کرمانشاه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای پیگیری وضعیت بازگشت تیم راهیان در فدراسیون فوتبال حضور یافتند اما هیئت فوتبال استان کرمانشاه از این موضوع بی اطلاع بود و دلیل حضور نداشتن بنده همین امر بوده است.

محبی بیان کرد: برای تأسیس آکادمی فوتبال در استان کرمانشاه مقرر شده در دهکده المپیک کرمانشاه زمینی توسط اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه به فدراسیون فوتبال تحویل داده شود و فدراسیون برای راه اندازی آن اقدام به جذب اسپانسر کند و قطعاً تأسیس آکادمی فوتبال تأثیر بسیاری در پیشرفت فوتبال استان خواهد داشت.

نبود اسپاسر مشکل اصلی تیم‌های ورزشی کرمانشاه

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی تیم‌های فوتبال و فوتسال کرمانشاه نداشتن اسپانسر است، گفت: چون تیم‌های حاضر در رقابت‌ها خصوصی هستند نمی‌توان تمام هزینه‌های آنها را پرداخت کرد و وظیفه هیئت فوتبال استان کرمانشاه نظارت و توسعه فوتبال در استان است اما از طریق خیرین ورزشی کمک‌هایی به آنها صورت گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ بنا بود فینال جام حذفی ایران در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار شود اما در سفر اعضای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ۱۶ ایراد از ورزشگاه ۱۵ خرداد مطرح شد که نبود رختکن، سرویس بهداشتی، استاندار نبودن ابعاد زمین، مهیا نبودن چمن ورزشگاه مطرح شد و برگزاری این رقابت در کرمانشاه لغو شد.

محبی تاکید کرد: بسیاری تجهیزات ورزشگاه ۱۵ خرداد به سرقت رفته که بازسازی و تجهیز آن با قیمت داده شده در گذشته حدود پنج میلیارد تومان بوده و این قیمت اکنون افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان مشکلات و اختلافات پیش آمده هیئت فوتبال در استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان انتخابات یکی از کاندیدها که برادر مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بود سعی در جلب نظر اعضا مجمع برای ریاست هیئت فوتبال استان کرمانشاه کرد که با وجود تلاش بسیار نتوانست رأی کافی مجمع را به دست آورد و همین موضوع سبب اختلاف بین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه شده است.

عزل و نصب‌های اداره ورزش و جوانان در هیئت فوتبال شهرستان‌ها غیر قانونی است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه بیان کرد: اداره کل ورزش جوانان در چند شهرستان اقدام به عزل رئیس هیأت فوتبال شهرستان کرده که غیر قانونی است و عزل و نصب رئیس هیئت‌های فوتبال وظیفه رئیس هیئت فوتبال استان است و مدیران اداره ورزش و جوانان تنها می‌توانند افراد را پیشنهاد کنند و علت این رفتار رأی ندادن به کاندید مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان است.

محبی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته در ادامه کارشکنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درب هیئت فوتبال کرمانشاه بدون دلیل مشخص در آستانه پلمب قرار داشت که با مداخله هیئت فوتبال استان این موضوع مرتفع شد.

عدم اطلاع هیئت فوتبال کرمانشاه از جلسه استاندار با رئیس فدراسیون فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: هیئت فوتبال استان کرمانشاه متولی موضوع فوتبال در استان است اما در جلسه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رئیس فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال اطلاعی داده نشد.

محبی افزود: در هر فعالیتی به صورت طبیعی عده‌ای موافق و مخالف حضور دارند و بنده حاضر هستم در هر جلسه و مکانی صحبت‌ها و نقد را بشنوم و برای حل مشکلات فوتبال استان کرمانشاه قدم بردارم.

کد خبر 5250618

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هیئت فوتبال کرمانشاه ورزش و جوانان کرمانشاه تیم فوتبال راهیان کرمانشاه فدراسیون فوتبال آکادمی فوتبال لیگ یک ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه رئیس فدراسیون فوتبال کل ورزش و جوانان فوتبال در استان اداره کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی