Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا ملکی، مجری رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص کابینه و دولت کارآمد اظهار داشت: امروزه تغییرات فرهنگی در دنیا در تمام زمینه ها به صورت سریع و پیچیده در حال انجام است اما متاسفانه در حال حاضر فرهنگ در کشور ما توسط فضای مجازی و عناصری نامعلوم اداره می‌شود که بسیار جای تاسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی خاطرنشان کرد: دوران مدیریت یک وزیر کارآمد در عرصه‌های فرهنگی و هنری و در کنار آن اقدامات تاسیسی، نظام بخش و خلاقانه در این حوزه، باید او را به مدیری توانمند، کاربلد و مورد وثوق و احترام اصحاب فرهنگ و هنر بدل کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در تبلیغات انتخاباتی خود همواره بر به کارگیری نیروهای جوان و فعال تاکید داشت، بیان کرد: باید وزیری که انتخاب می‌شود هم جوان و و کارآمد باشند و هم سرعت عمل بسیار بالایی برای مقابله با بحران‌های جامعه داشته باشد.

این مجری رسانه ملکی تاکید کرد: ما امروز به مدیری نیاز داریم که در عین حالی که سرعت عمل بالایی دارد، با برنامه عمل کند و این گونه نباشد که یک اتفاق ضدفرهنگی بیفتد و بعد از آن به دنبال راهکار برای رفع آن باشد، بلکه از ابتدای قبول مسئولیت برنامه‌ای کامل و جامع داشته باشند.

ملکی تشریح کرد: مردمی بودن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یعنی خدمتگزار قشر فرهنگی و عناصر فرهنگ و هنر کشور باشد. دیدارها، سرزدن‌های با برنامه و ناگهانی، شفاف بودن، رعایت کرامت اهل فرهنگ و هنر ضوابط مردمی بودن در حیطه فرهنگ و هنر است، وزیر فرهنگی که فقط در مراسم رسمی و جشنواره‌ها شرکت می‌کند، وزیر مردمی نیست یا وزیری که نمی‌داند در فروشگاه‌ها و استودیوها و سینماها چه می‌گذرد وزیر مردمی نیست.

انتهای پیام/

سیده سمیه حسینی کد خبر: 1101826 برچسب‌ها دولت سیزدهم مجری رسانه ملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دولت سیزدهم مجری رسانه ملی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری اظهار کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در این رویداد بین المللی شده‌اند.

وی گفت: شهر کرج نیز بواسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته با همت حضرت آیت الله همدانی امام جمعه فرهیخته کرج و دکتر عبداللهی استاندار پرتلاش و همچنین مهندس کیانی شهردار کرج، حجت الاسلام سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، آقای مهندس آل عوض مشاور استاندار، آقای دکتر کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و خانم اسفندیاری مدیر انجمن بخوان با ما و مجری طرح و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: ضمن تبریک این اتفاق میمون و مبارک به اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز، از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا ان شاء الله با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی نمائیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای دکتر جانعلی پور مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسئولین اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی بخصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090321

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری