Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی انگلیس تایید کرد بوکایو ساکا برای بازی نیمه نهایی تیم ملی انگلیس در دسترس خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، بوکایو ساکا، وینگر جوان باشگاه آرسنال و تیم ملی انگلیس دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیمش مقابل اوکراین را به خاطر مصدومیت جزئی از دست داد اما گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها تایید کرد وینگر 19 ساله برای حضور در دیدار مرحله نیمه نهایی مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:

ساکا نباید مشکلی داشته باشد. او اعلام کرده بود که برای بازی مقابل اوکراین هم مشکلی ندارد اما فرصت کافی نداشتیم تا او را در زمین تمرین ببینیم و در موردش تصمیم بگیریم. او از دوشنبه به تمرینات تیم برمی گردد و نباید مشکلی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید اگر چه از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی 2018 خوشنود است اما در این تورنمنت رویکردهای دیگری دارند:

تا همین حالا هم از موانع و مشکلات زیادی عبور کرده ایم و حس می کنم این گروه از بازیکنان حس می کنند دیدار نیمه نهایی چالش بعدی شان است. به نظرم نکته جالب برای ما این است که حالا از رسیدن به نیمه نهایی حس رضایت نخواهیم داشت ولی شاید سه سال پیش اگر چه خیلی بعد از حذف ناراحت بودیم اما این حس وجود داشت که مسیر طولانی آمده ایم و عملکردمان بد نبوده است. حالا توانسته ایم باز به نیمه نهایی برسیم و حذف در این مرحله انتظار بازیکنان را برآورده نخواهد کرد. 

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست یوسف دانشیار: با اجازه فرهاد مجیدی به کادر فنی الغرافه اضافه می شوم حسین کنعانی‌زادگان: با صداگذاری روی یک فیلم حاشیه سازی می‌کنند کیلیان ام باپه و رئال مادرید | پاری سن ژرمن مخالف تمدید قرارداد با بند فسخ کریستیانو رونالدو مایل به تمدید قرارداد با یوونتوس / گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند