Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض کاربران درخصوص عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در زمان قطعی برق گفت: باتری دکل‌ها برای ۲ ساعت پاسخگوی قطع برق هستند.
وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض کاربران درخصوص عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در زمان قطعی برق گفت: باتری دکل‌ها برای ۲ ساعت پاسخگوی قطع برق هستند.

‌به ایتنا از  مهر، در پی قطعی مداوم شبکه برق موضوع اختلال در شبکه تلفن همراه اعتراض کاربران را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر در پاسخ به یکی از کاربران که گفته بود بهتر نیست شرکت‌ها برای عدم وجود آنتن در زمان قطع برق پاسخگو باشند و کلیه BTS های مخابراتی دارای UPS هستند و اگر نیستند باید علت داشته باشد، اظهار داشت: همه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: باتری دکل‌های تلفن همراه، برای ۲ ساعت پاسخگوی قطع برق هستند.؛ پس از دشارژ کامل، نیازمند ۸ ساعت اتصال به شارژر هستند تا به طور کامل شارژ شوند.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: متأسفانه در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست. در تلاش برای بهبودیم و از مشکل به وجود آمده پوزش می‌طلبیم.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: قطعی برق آنتن دهی موبایل وزیر ارتباطات زمان قطع تلفن همراه قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار