Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، عصر دیروز در مسیر جاده یزد-مهریز ، دو کیلومتر بعد از پلیس راه ، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه تریلر کشنده برخورد کرد و حادثه‌ای خونین آفرید.

محمدرضا ابوالقاسمی، کارشناس آتش نشانی شهرستان مهریز در این خصوص به خبرنگار فارس، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۹:۳۱ دقیقه دیروز در جاده یزد- مهریز رخ داد و که بعد از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه قبل از رسیدن نیروهای امدادی یکی از سرنشینان خودروی سواری به دلیل شدت جراحت در محل تصادف فوت و چهار نفر دیگر مصدوم می شوند.

کارشناس آتش نشانی مهریز گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه تریلر کشنده به شدت با انتهای تریلر برخورد کرده و در وسط جاده متوقف شدند.

ابوالقاسمی تصریح کرد: دو نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو پارس به همراه دو کودک ۶ ساله و چهار ساله قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی و توسط سرنشینان خودرو‌های عبوری از کابین خودرو خارج و به حاشیه امن بزرگراه منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اثر شدت وقوع حادثه، دو نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو پارس که یک‌ نفر قسمت صندلی عقب خودرو بود و یک نفر دیگر در صندلی جلو بود داخل خودرو گرفتار شده بودند.

کارشناس آتش نشانی در پایان گفت: نیرو‌های آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل کابین خودرو کرده و با همکاری عوامل اورژانس محبوسین را از داخل خودرو به بیرون انتقال دادند و در معاینات اولیه که توسط عوامل اورژانس انجام شد، مشخص شد که متاسفانه یکی از محبوس شدگان که زنی ۲۰ ساله بود در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: کارشناس آتش نشانی استان یزد شهرستان مهریز تصادف جاده ای فوت یک راننده خبرگزاری فارس اورژانش سرنشینان خودرو خودروی سواری آتش نشانی یک دستگاه پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره