Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه هیئات مذهبی به مناسبت درپیش بودن ماه محرم آمده است: محرم رستاخیز جهانی آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم است "پس از گذشت اعصار و قرون هنوز صدای هل من ناصر ینصرنی سرور آزادگان جهان در دهلیز زمان به گوش می‌رسد که همه حق طلبان عالم را به آزادگی و حق طلبی فرا می‌خواند.

در ادامه تصریح شده است: حماسه شورآفرین هیئات مذهبی؛ وعاظ، مداحان و خادمان هیئات در محرم سال قبل که با التزام و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همراه شد الگویی کامل و ماندگار را برجای گذاشت که تحسین رهبر فرزانه انقلاب و رضایت همه متولیان و دست اندرکاران امور را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آورده شده است: اینک در آستانه فرارسیدن محرم ۱۴۰۰ ودغدغه خادمان هیئات مذهبی برای برگزاری باشکوه مجالس عزای حسینی ع، شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت وتشکل های دینی کشور با بررسی تجربیات سال گذشته و با عنایت به گسترش واکسیناسیون عمومی، اعلام می‌دارد، تمامی هیئات مذهبی و خادمان سیدالشهدا (ع) اعم از وعاظ و مداحان و …با همه عشق و ارادت خود به آستان ملک پاسبان اباعبدالحسین (ع)، تمامی تمهیدات برپایی آئین‌های سوگواری را باشکوه‌تر از همیشه و با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی مهیا کرده‌اند و و امیدواریم که این خادمی ها موجبات رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم سازد.

در بخشی از بیانیه هیئات مذهبی تصریح شد قطعاً مسئولان امر با درک صحیح از اثر دعا و توسل در سلامت و عافیت جامعه دینی و همچنین اذعان به رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی توسط قشر مذهبی خود نیز سهم بسزایی در برپایی باشکوه مراسمات غدیر و محرم خواهند داشت، امید است در واپسین روزهای دولت، نقطه سپیدی در کارنامه دولتمردان ثبت شود.

اکنون که در آستانه دهه ولایت هستیم هیئات مذهبی کشور با برپایی جشن‌های این دهه و به ویژه جشن‌های عید سعید غدیر خم اذن عزای خود را از امیر المومنین (ع) ع خواهند گرفت و مهیای حضور بزرگ خود در محرم و صفر خواهند شد.

در انتها، جامعه هیئتی اعلام می‌دارد که برای تسریع واکسیناسیون سراسری آماده بهره گیری از ظرفیت عظیم هیأت‌های مذهبی و خدمت به مردم عزیز بوده تا با آرامش بیشتری در محرم و صفر و خصوصاً رزمایش جهانی اربعین درکربلای معلی امسال توفیق عرض ارادت بیابند.

کد خبر 5251098

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم تبلیغات اسلامی مازندران هیئت مذهبی ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 ایلام اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی خشکسالی هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075347 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور