Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با شکل گرفتن همکاری‌ مشترک به کمک این کارگروه، توانمندسازی خانواده‌ها در توان‌بخشی کودکان دارای اختلالات یادگیری شتاب می‌گیرد.

از دیگر برنامه‌های کارگروه مشترک، اعلان فراخوان‌های علمی، پژوهشی و فناورانه، آموزش مربیان برای ارتقای کارکردهای شناختی، کمک به متقاعد سازی جامعه در مواجه با اختلالات یادگیری کودکان و نیز تشکیل مراکز آنلاین ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تدوین فهرست و تدوین مداخلات توان‌بخشی درحوزه اختلالات یادگیری کودکان، تولید بسته‌های پرورش شناختی برای نوآموزان پیش دبستانی‌، انجام غربالگری ازطریق بازی وتهیه وتدوین آزمون‌های شناختی راه برای یادگیری شناختی کودکان استثنائی هموار می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف افزایش کارکردهای یادگیری کودکان، حمایت از روش‌های نوین یادگیری را در دستور کار قرار داده است.

همچنین حمایت از طرح‌های نوآورانه برای توان‌بخشی شناختی یکی دیگر از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و هرساله، طرح‌های خلاق در توسعه ابزارها و فناوری‌های نوین شناختی و کارآزمایی بالینی روش‌ها و سازوکارهای بهینه‌سازی و ارتقای شناختی با هدف رفع چالش‌ها حمایت می‌شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان استثنائی توان بخشی مهارت های شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی