Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@02:35:55 GMT

تهران در خیز جدید، سوش دلتا را تجربه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۷۷۵۰

‍‍‍‍‍‍

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: علائمی که در مبتلایان و مدل بستری بیماران وجود دارد، نشان می‌دهد با سوش جدی دلتا در تهران روبه‌رو هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "علیرضا زالی" در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران گفت: مدل بستری بیماران اعم از زمان کوتاه شروع بیماری و درگیری ریه، بالا رفتن سن مبتلایان، افزایش مبتلایان بین ۲۰ تا ۳۰ سال و همچنین افزایش تعداد مبتلایان زیر ۱۰ سال، افزایش مرگ و میر زیر ۲۰ سال و علائمی مانند آبریزش بینی همگی نشان از سوش دلتاست؛ بنابراین در خیز جدید سوش دلتا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات ستاد مدیریت بیماری کرونا افزود: سرعت انتقال این ویروس ۸ تا ۱۲ درصد بیشتر از سوش آلفای انگلیسی است و ۶۰ درصد هم سرایت پذیری بیشتری نسبت به سوش آلفا دارد. همچنین در بحث درمان هنوز در مطالعات خود به پاسخ روشنی نرسیده‌ایم.

وی گفت: واکسن گریزی سوش جدید مسئله‌ای بسیار مهم و جدی است.

فرمانده عملیات ستاد مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: سوش دلتا از سوش ویروس آفریقایی که واکسن گریزترین سوش است، درصد مقاومت آن در مقابل واکسن‌ها بیشتر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: ستاد مقابله با کرونا ، مبتلایان به کرونا ، استان تهران ، ویروس جهش یافته ، ویروس انگلیسی ، دلتا ویروس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا مبتلایان به کرونا استان تهران ویروس جهش یافته ویروس انگلیسی دلتا ویروس سوش دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد