Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با حضور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید اظهار داشت: با وجود ظرفیت های عظیم خدادادی که در استان وجود دارد اما منابع داخلی بانک های استان جوابگو نیاز برای راه اندازی واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه همدلی و اهتمام تمامی مدیران استان موفقیت در حوزه اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف از جمله نفت گاز و پتروشیمی بود.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ایلام رتبه ۵ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کشور را به خود اختصاص داده است.

رستم زاد با اشاره به روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم اضافه کرد: تا هر لحظه ای که پستی در اختیار داشته باشیم وظیفه داریم پیگیر مسایل و مشکلات باشیم.

وی یادآور شد: همدلی و همکاری خوبی میان مدیران وجود دارد که نتیجه این دستاورد موفقیت در حوزه اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف بوده است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: همچنین در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با همکاری صندوق کار آفرینی و توسعه تعاون پرداخت های خوبی داشته ایم.

رستم زاد افزود: اکنون منابع داخلی بانک ها در استان کم است و نگاه به ایلام باید با حمایت بانک های مرکزی با اختصاص اعتبار افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور نیز در این دیدار گفت: این صندوق در بخش های مختلف همواره برای ایجاد اشتغال با توجه به مسئولیت اجتماعی ورود کرده است.

اصغر نوراله زاده اظهار داشت: مجریان طرح ها هر میزان سپرده گذاری کنند ما ۲ برابر تسهیلات ارائه می دهیم و برای افزایش ظرفیت اشتغال و توسعه محلی پای کار هستیم و این اقدام در خوزستان و خراسان جنوبی صورت گرفته است.

وی یکی از مزیت های استان ایلام را مرز اعلام کرد و گفت: در این زمینه می توان کسب و کار های خوبی برای توسعه فراهم کرد و اعتبار مناسبی برای راه اندازی آنها اختصاص داد. 

برچسب‌ها توسعه اقتصادی اشتغال زایی اشتغال فراگیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی اشتغال زایی اشتغال فراگیر توسعه اقتصادی اشتغال زایی اشتغال فراگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند