Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی صادقی روز سه‌شنبه در دیدار با منتخبان شورای ششم شهر مشهد در مجتمع قضایی ولایت، افزود: مردم به منتخبان خود اعتماد کرده‌اند و پاسخ این اعتماد امیدبخش و شورآفرین را باید با کار جهادی و تلاش مضاعف داد، میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه ای نیز برای کم کاری از سوی مسوولان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا از مظاهر جمهوریت نظام هستند، خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه کمبودها و تمامی مشکلات اقتصادی و توطئه دشمنان، با نیت پاک و با عزم راسخ پای صندوقهای رای حاضر شدند بنابراین هیچگونه انتظاری به جز خدمت صادقانه از مسوولان ندارند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های کلانشهر مشهد، افزود: منتخبان شورای ششم به خوبی با ظرفیت‌های عظیم شهر مشهد آشنا هستند و بر همین اساس باید با افقی بلند و طبق یک برنامه علمی و عملی با استفاده از هم افزایی بین بخشی و سازمانی در پی ارائه خدمت و حل مشکلات، به ویژه مسائل حاشیه شهر باشند، و دستگاه قضایی نیز در کنار آنها و سایر خدمتگزاران به مردم است.
صادقی ادامه داد: برای حل مسائل حاشیه شهر باید از ظرفیت های مردمی به نحو مطلوب استفاده کرد و از شهروندان برای بهسازی، نوسازی و توانمندسازی حاشیه کمک خواست تا در سایه یک مشارکت همگانی، شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم.
صادقی افزود: همه خادم مردم هستیم و به جز خدمت به مردم شان دیگری نباید برای خود قائل باشیم چراکه مردم برای خدمتگزاری به منتخبان خود رای داده‌اند.
رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش، وحدت و همدلی شاهد ارتقای شاخصهای ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به مردم باشیم و دستگاه قضایی نیز با تمام توان از مدیران شجاع، خدوم و قانونمند حمایت خواهد کرد.
شورای ششم شهر مشهد با ۱۵ عضو از ۱۴ مردادماه کار خود را آغاز می‌کند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دادگستری دادگستری کل استان خراسان رضوی شهر مشهد اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دادگستری انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دادگستری دادگستری کل استان خراسان رضوی شهر مشهد اقشار حاشیه شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان