Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد ساماندهی امور جوانان سلسله با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله در این جلسه با بیان اینکه برای فراهم کردن شرایط ازدواج آسان در جامعه باید همه مسئول باشیم ، اظهارکرد:  دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همدلی و همراهی و داشتن برنامه و راهکارهای مناسب و زمینه‌سازی برای کسب و کارهای تولیدی و درآمدزا و با تکیه بر آموزه های دینی به سمت سوی ازدواج آسان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمانیان افزود: حل معضلات مربوط به ازدواج نیازمند جامعه نگری و توجه همه جانبه و مشکلات ازدواج است.

 معاون فرماندار سلسله با اشاره  وضعیت ازدواج و طلاق در شهرستان نیز بر افزایش فرصت های شغلی در شهرستان به عنوان عامل مهمی در افزایش تمایل جوانان به ازدواج تاکیدکرد.

همچنین  صفدر علی پور رییس ورزش وجوانان سلسله  ضمن اشاره به  اهمیت توجه به موضوعات مربوط به ازدواج جوانان اقدامات ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان را تشریح کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته ازدواج امور جوانان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شدت بارش باران در مدت زمان کم، کانال دفع آب‌های سطحی بلوار ارغوانیه توان خارج کردن آب از مسیر خیابان را نداشت و شاهد آب‌گرفتگی در آن بودیم، اما با فعالیت به‌موقع نیروهای خدمات شهری، مشکل در کمتر از نیم‌ساعت رفع شد.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در شهر اصفهان، اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر مستقر شده است.

وی افزود: با توجه به بارش باران رحمت الهی از هر منطقه شهرداری، دو اکیپ ستاد سیل برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر مستقر شدند که با توجه به استمرار نداشتن بارش‌ها، آب‌گرفتگی و مشکل خاصی در سطح شهر نداشتیم.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۵ اکیپ ستاد سیل در سطح شهر اصفهان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

وی با اشاره به آبگرفتگی بلوار ارغوانیه تصریح کرد: شیب کوچه‌های سمت شرق خیابان ارغوانیه به سمت بلوار ارغوانیه و سر خیابان است و کانال دفع آب‌های سطحی آن نیز هیچ مشکلی ندارد، اما به دلیل شدت بارش‌ها در زمان کم، این کانال توانایی خارج کردن آب از مسیر خیابان را نداشت و این اقدام با تأخیر انجام شد، اما با فعالیت به‌موقع نیروهای خدمات شهری، پس از گذشت نیم ساعت مشکل رفع شد.

کد خبر 750174

دیگر خبرها

  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان