Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جریان آزاد ملی لبنان در سخنانی با اشاره به افزایش گمانه زنی ها پیرامون احتمال استعفای «سعد الحریری» از سِمَت خود گفت: استعفای حریری به روند تشکیل دولت لبنان ضربه می‌زند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «جبران باسیل» رئیس جریان آزاد ملی لبنان در سخنانی به افزایش گمانه زنی ها پیرامون احتمال استعفای سعد الحریری از سِمَت خود به عنوان نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: استعفای حریری برخلاف آنچه که برخی گمان می‌کنند، فایده‌ای برای پرونده تشکیل دولت ندارد و حتی به آن ضربه نیز می‌زند. ما تاکنون همه تلاش خود را برای موفقیت روند تشکیل دولت انجام داده ایم.

جبران باسیل افزود: ما همچنین آماده هستیم تا هر اقدامی که به ادامه ماموریت حریری در تشکیل کابینه کمک می‌کند، انجام دهیم. درحال حاضر توافق پیرامون بسیاری از مسائل مورد اختلاف حاصل شده است و می توانیم در آینده درباره دیگر مسائل نیز توافق کنیم.

پیشتر روزنامه الأخبار اعلام کرده بود که احتمال دارد سعد الحریری طی روزهای آتی از سِمَت خود به عنوان نخست وزیر مأمور تشکیل دولت جدید استعفا دهد. برخی منابع خبر دادند که حریری در دیدار با معاون رئیس پارلمان لبنان تصمیم خود برای استعفا از پستش را اعلام کرده است.

چندی پیش نیز روزنامه لبنانی «البناء» با انتشار مطلبی اعلام کرده بود: آنچه که در زمینه تشکیل کابینه جدید لبنان می‌توان گفت این است که روند شکل گیری دولت جدید به یک بن بست نزدیک شده است. نمی‌توان به تشکیل کابینه جدید حداقل در آینده نزدیک امیدوار بود. واقعیت این است که هرچقدر هم تلاش کنیم که نسبت به فرایند تشکیل کابینه جدید لبنان خوشبین باشیم، نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم. برآیند تحولات تنها ما را به سمت بدبینی سوق می‌دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان جبران باسیل سعد الحریری دولت لبنان لبنان تشکیل کابینه سعد الحریری تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ