Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا عرافی امام جمعه میبد در دیدار اعضای جدید شورای اسلامی شهر میبد، گفت:میبد باید شهر هوشمند، الکترونیک با شهرداری قوی، پاسخگو و بدون مراجعه کننده حضوری باشد و برای رسیدن به این افق باید سرمایه گذاری جدی درمسائل، زیرساخت‌های علمی و هوش مصنوعی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او جذب نیروی انسانی نخبه با تحصیلات بالا و ارتقای منابع انسانی موجود به لحاظ فنی، اخلاقی و دینی در شهرداری را ضروری خواند و افزود: شهر با طرح، برنامه و بکارگیری نیروی متخصص متحول می‌شود.

آیت الله اعرافی اجرای سالی یک یا دو پروژه بزرگ از سوی شورا و شهرداری جدید را، باعث نشاط و شادابی در شهر عنوان کرد و گفت: از جمله این طرح‌های بزرگ می‌توان باغ راه از دانشگاه آزاد تا پل خورشید، زیرگذر معلم، ورودی‌های غربی به سمت میبد، ورودی دسترسی شهیدیه، مهرآباد و رکن آباد، میدان تره، ترمینال مسافر بری، ایجاد و ارتقاء حمل و نقل داخل شهر را نام برد.

او گفت: با نگاه آینده نگرانه نباید به پارک‌های موجود قانع بود بلکه باید هفت یا هشت پارک بزرگ خوب را هم در شهرستان ایجاد کرد.
امام جمعه میبد توجه بر مبلمان شهری، معماری اسلامی و سنتی و بر اولویت دادن به آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه هم تاکید کرد.

آیت الله اعرافی، توجه به مباحث فرهنگی و شاخص‌های شهر جامع و سالم و معنوی و اخلاقی و پیشرفته را مهم خواند و افزود:همه شاخص‌های یک شهر سالم اسلامی و جامع را باید مد نظر قرار داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهر هوشمند نخبگان علمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها