Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:37:47 GMT

بسته‌های آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۳۰۹

بسته‌های آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری توزیع شد

به گزارش روز یکشنبه سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید هداوند افزود: به منظور تقویت مهارت های حسی- حرکتی، مهارت توجه، مهارت ادراکی و مهارت های تحصیلی دانش آموزان، گروه برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری اقدام به طراحی و تولید بسته آموزشی تقویت مهارت های نوشتاری مراکز مشکلات  ویژه یادگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این معاونت در خصوص کیفیت بخشی خدمات مداخله ای مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری و اجرای برنامه های مصوب واحد، اقدام به طراحی و ساخت سه وسیله آموزشی در قالب یک بسته کمک آموزشی کرده است.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه استفاده مناسب از وسایل کمک آموزشی می تواند در تثبیت آموخته های دانش آموزان موثر باشد، محیط آموزشی را پویا و فعال کنند، خاطرنشان کرد: بهره مندی از وسایل کمک آموزشی می تواند سبب مشارکت همه جانبه دانش آموزان در امر یادگیری شود و تجارب واقعی، عینی و حقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.  

هداوند همچنین توزیع بسته آموزشی در بین ۲۰ درصد از مراکز دولتی مشکلات ویژه یادگیری در ۳۲ استان، با در نظر گرفتن الویت تمرکز زدایی در سطح کشور و استان ها صورت گرفته است.

وی یادآور شد: محتویات این بسته آموزشی شامل، جعبه ماسه با ۶ قلم وسیله، مهره چین با چهار قلم، تخته و کش با محتویاتی شامل چهار قلم وسیله است که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز به کار می روند.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان ویژه یادگیری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود