Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@02:50:05 GMT

نمایندگی های فروش پارکت لمینت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۲۰۱

نمایندگی های فروش پارکت لمینت

 اینکه کفپوش هم چشم نواز باشد، هم سطحی عایق گرما داشته باشد، منعطف باشد، نصب آن ساده باشد و شرایط نگهداری پیچیده ای نداشته باشد، می تواند ویژگی های مثبت تعداد محدودی از کفپوش ها باشد که محبوب ترین آنها پارکت لمینت است. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

پارکت لمینت را چطور و از کجا بخریم؟

برای خرید پارکت و لمینت در این بین شرکت هایی وجود دارند که ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی طیف گسترده ای از پارکت لمینت ها را ارائه می دهند و از این رو با زیر و بم این محصول آشنایی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال پارکت آرتا کلیک از آن مواردی ست که اگر قصد خرید این کفپوشب را دارید احتمالاً نام آن را در فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه decorchoob شنیده اید. اما چرا محصولات این شرکت تا این حد محبوب شد. در ادامه به برخی از خدماتی و ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره خواهیم کرد.

انتخاب پارکت و لمینت استاندارد

اگر سری به فروشگاههای عرضه کننده کفپوش برای انتخاب پارکت لمینت زده باشید قطعاً مشاهده خواهید کرد که برندهای مختلف و بعضاً متفرقه ای در بازار وجود دارند. این مسئله می تواند مقوله انتخاب را برای مشتری تا اندازه ای سخت کند. خریداران کم تجربه ویژگی های یک پارکت لمینت خوب را نمی دانند. گذشته از آن برخی از ویژگی های این محصول با چشم قابل بررسی نبوده و تنها کارشناسان حرفه ای به آن پی می برند. اما چه می شود کرد؟

در این مقوله باید دست به دامن شرکت ها و تولیدکنندگان معتبری شد که به اصطلاح حرفشان سند باشد. و خدایی ناکرده توصیه هایشان راهی برای کسب سود و منافع شخصی خود نباشد. شاید بتوان شرکت دکورچوب را یکی از همان عرضه کنندگان منصف دانست.

ویژگی های پارکت لمینت دکورچوب

شرکت دکورچوب بیش از 50 سال در مقوله اقلام دکوراسیون داخلی شامل کاغذ دیواری، قرنیز و ابزارآلات و البته انواع و اقسام کفپوش که مهم ترین آنها پارکت لمینت است سابقه دارد. به عبارتی از آنجا که امکان ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده نهایی وجود ندارد شرکت های واسطه مثل دکورچوب اتصال بین این آن دو را فراهم می کند. بنابراین بخوبی با نیازها و محدودیت های آنها آشناست. به همین دلیل است که خریداران بسیاری پارکت لمینت این شرکت را بر می‌گزینند. در ادامه به طور جزئی تر به ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

ارتباط گسترده با تولیدکنندگان

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم این فروشگاه درواقع یک شرکت واسطه ایست که با تولیدکنندگان متعددی در ارتباط بوده و  به دلیل سابقه طولانی روزبه روز عمق بیشتری یافته است. ارتباط مؤثر و گسترده پارکت لمینت دکورچوب با شرکت های بزرگ و خوشنامی مثل ایزوفام، تکنوفلور و هوم لوکس تنها نتیجه بخشی از فعالیت های گسترده این شرکت می باشد.

نمایندگی های مجاز سراسر کشور

پارکت لمینت های این برند و سایر برندهای مرتبط مثل آرتا دارای شبکه ای گسترده از پخش کنندگان و نمایندگان رسمی در سراسر ایران می باشد. وجود نمایندگان رسمی گسترده امکان خرید بی دغدغه برای مصرف کنندگان نهائی را فراهم کرده و هزینه های خرید و حمل را بشدت کاهش می دهد.

تیم حرفه ای مشاوره

تنوع طرح، رنگ و برند در حوزه کفپوش پارکت لمینت این نیاز را در خریداران ایجاد می کند که از نظرات کارشناسی افراد باتجربه استفاده کنند. مشاوران حاضر در فروشگاه های دکوراسیون داخلی معتبر کشور به خوبی می توانند به شما بگویند که پارکت لمینت تیره برای منزل شما بهتر است یا روشن، با بودجه شما بهترین کفپوش کدام است و چه رنگ کفپوشی مطابقت کامل با نیازهای شما دارد.

محصولات اختصاصی

برخی از شرکت های واسطه از جمله دکورچوب تولیدکننده نیست اما مجوز پخش انحصاری برخی از برندهای معتبر را در دست دارد. در این میان می توان به پارکت لمینت های مرغوبی مثل آلتون و هوم لوکس اشاره کرد. بنابراین افرادی که بدنبال برندهای خاص و با کیفیت هستند می توانند روی محصولات این فروشگاه حساب کنند.

کنترل کیفیت کالا

بررسی کیفیت کالاهایی تخصصی همچون پارکت لمینت نیازمند بهره مندی از دانش فنی و تخصصی بالایی دارد. بنابراین شاید افراد عادی بتوانند به برخی از ابعاد مهم کالا پی ببرند اما بررسی دقیق کیفیت کاری نیست که بتوان از افراد آماتور انتظار داشت. اما شرکت های خوب به طور دوره ای محصولات ارائه شده را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده مغایرت کیفیت ادعا شده با محصول نهایی اقدام به بازگشت کالا می کند.

ارتباط با شبکه ای از نصابان حرفه ای

مبحث خرید کفپوش تنها بخشی از مسیر شما برای داشتن دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد محسوب می شود؛ بخش مهم بعدی فرآیند نصب است. نصب کفپوش اهمیتی کمتر از خرید ندارد. شرکت ها و نمایندگی های پارکت معتبر به دلیل سابقه طولانی در این بخش میتوانند ارتباط خوبی با شبکه ای از نصابان حرفه ای برقرار کرده و خریدارن را از انتخاب یک نصاب حرفه ای بی نیاز کنند.

ثبت و سفارش اینترنتی

یکی از تمهیداتی که که برندها و نمایندگی های در اختیار مشتریان قرار می دهد امکان بررسی محصول به صورت آنلاین است. این روزها اهمیت کسب و کارها در فضای مجازی بیش از پیش مطرح است و بسیاری از شرکت ها نیز در تلاش هستند علاوه بر روش های معمول فروش در دنیای مجازی نیز فعال باشند. در این بین می توان به تلاش های این شرکت ها هم در زمینه ارائه مقالات روز در زمینه دکوراسیون و هم به بخش خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه آنها اشاره کرد.

جشنواره های فصلی پارکت لمینت دکورچوب

یکی از مزیت های انتخاب شرکت دکورچوب بهره مندی از تخفیفات و جشنواره های فصلی ست که به طور مستمر برگزار می شود. از مزیت های این جشنواره ها می توان به دریافت تخفیفات تا حدود 20 درصد و بهره‌مندی از ارسال رایگان اشاره کرد.

انتخاب و خرید پارکت لمینت با توجه به افزایش قیمت ها بیش از هر زمان دیگری پیچیده تر به نظر می رسد. به این دلیل لزوم انتخاب فروشگاهها و مراکز معتبر مثل https://decorchoob.com/ تنها راهی ست که می تواند تضمین کننده رضایت از خرید شما باشد.

پربیننده ترین امـروز؛ آخرین فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش افرادی که سود سهام عدالت نگرفته‌ اند، چه کنند؟ اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان بـرای ۶ گروه آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان واکسن کرونا و اوضاع عجیب مرز ارمنستان! +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لمینت پارکت لمینت خرید پارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی

فرارو- خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده را باید جدید‌ترین راهکار خریداران و فروشنده‌ها در بازار بدانیم.

به گزارش فرارو؛ همزمان با افزایش قیمت خودرو در سال‌های گذشته و انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به رکود شکل‌گرفته در بازار، بخشی از خریداران راهی جز خرید اقساطی خودرو پیدا نمی‌کنند. همزمان فروشنده‌ها با تن دادن به معامله اقساطی، از یک طرف از شر خودرو باقی‌مانده در پارکینگ و مخارج نگه‌داری از آن خلاص می‌شوند و از یک طرف دیگر به لطف سودی که به معامله تعلق می‌گیرد، دنبال جبران ضرر و زیان می‌روند. فروش اقساطی خودرو برخلاف چیزی که احتمالا تصور می‌کنید، فقط به‌مدل‌های اقتصادی و داخلی محدود نمی‌شود و خیلی از فروشنده‌ها بابت فروش ماشین‌های مونتاژی و میلیاردی بازار، از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد ناامید شده‌اند.

قیمت پراید صفرکیلومتر با احتساب معدود مدل‌های باقی‌مانده‌ای که در بازار وجود دارد، حول‌وحوش ۳۵۰ میلیون تخمین زده می‌شود، اما فروشنده‌ای حاضر شده پراید دست‌دوم مدل ۹۰ را با قیمتی نزدیک ۲۰۰ میلیون به‌شکل اقساطی بفروشد.

پرایدی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در این چند سالی که از عمرش می‌گذرد، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده چیزی حدود یک‌چهارم از اصل پول تعیین شده برای خودرو را به‌شکل اقساطی و تحویل چک صیادی دریافت می‌کند.

کوییک دنده‌ای ساده که از خط تولید سایپا کنار رفته در بازار مدل‌های صفرکیلومتر کمی بیش از ۳۶۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. یکی از فروشنده‌های کوییک دنده‌ای مدل ۹۹ که در این سال‌ها ۳۸ هزار کیلومتر با خودرو راه رفته، آن را با رقمی بالاتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی کرده است! چقدر؟ ۳۷۰ میلیون.

فروش اقساطی این کوییک به‌شکلی است که خریدار باید در قدم اول پولی در حدواندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بابت اقساط سه گزینه خواهد داشت. شش ماهه، ۳۵ میلیون. ۱۲ ماهه ۲۰ میلیون و ۲۴ ماهه ۱۳ میلیون. اینطوری خرید اقساطی خودرو با انتخاب بازپرداخت شش ماهه حدود ۱۰۰ میلیون کمتر آب می‌خورد.

فروش اقساطی خودرو فقط محدود به مدل‌های اقتصادی و داخلی نمی‌شود و انگار بخشی از خریداران برای سوار شدن شاسی‌بلند‌های مونتاژی و وارداتی هم از چنین شگردی برای خرید خودرو استفاده می‌کنند.

چانگان CS۳۵ مونتاژی مدل ۹۷ یکی از همین گزینه‌هاست. مدلی که بعد ۸۶ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت پایه ۹۵۹ میلیون به شکل اقساطی فروخته می‌شود. فروشنده حداقل مبلغ مورد انتظار برای پیش‌پرداخت را ۷۰۰ میلیون تعیین کرده و در شش قسط انتظار پرداخت چک‌های ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومانی را دارد. نهایتا بعد اتمام اقساط، خریدار چیزی نزدیک یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون یعنی ۴۰ درصد بیشتر از رقم پایه اولیه به حساب فروشنده واریز می‌کند.

جک J۴ در دسته ارزان‌ترین مونتاژی‌های بازار قرار می‌گیرد و جزو معدود مدل‌های زیر یک میلیارد است. همین جمله برای افزایش توجه‌ها به خرید جک J۴ کفایت می‌کند و از قضا فروشنده‌ای برای پیدا کردن مشتری سراغ فروش اقساطی رفته است.

قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، از طرف فروشنده حدود ۷۹۰ میلیون یعنی رقمی نزدیک مدل‌های صفرکیلومتر تعیین شده است. تصمیمی که احتمالا به‌خاطر کارکرد پایین خودرو گرفته شده. شرایط فروش اقساطی این مدل به شکلی است که رقم پیش‌پرداخت اولیه ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و خریدار در ۳۰ قسط باید برای پاس کردن اقساط ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومانی دست به کار شود. قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، با این اوصاف بعد دو سال و شش ماه از آغاز بازپرداخت اقساط به حدود ۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

سوبا M۴ را می‌توانیم جزو گران‌قیمت‌ترین سواری‌های مونتاژی فعلی بدانیم. قیمت سوبا M۴ در کارخانه یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون است، اما در بازار آزاد در دسته مدل‌های دو میلیاردی قرار می‌گیرد و به‌طور متوسط دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت سوبا M۴ دست‌دوم مدل ۱۴۰۲ که کمتر از پنج هزارکیلومتر راه رفته، در یکی از آگهی‌های فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون قید شده است.

فروشنده که احتمالا یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران است، در ازای ۷۶۰ میلیون به‌عنوان ودیعه اولیه و ۳۰۱ میلیون به‌عنوان ودیعه ثانویه (سه ماه بعد موعد پیش‌پرداخت اول) و اقساط یکساله ۹۰ میلیونی، دنبال مشتری برای سوبا M۴ مدل ۱۴۰۲ می‌گردد. قیمت سوبا M۴ کارکرده به این ترتیب بعد یک سال به حدود دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟