Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راههای روستایی طالقان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: وزیر نفت برای اختصاص بودجه گازرسانی به پایین طالقان موافقت کرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از طالقان، علی حدادی در  دیدار با جمعی از مردم طالقان  با اشاره به نقش و جایگاه مهم شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: اعضای این پارلمان‌های شهری و روستایی باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند، چرا که مردم با امید در انتخابات شورای شهر و روستا شرکت کرده اند و خط مقدم امید به نظام شوراها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه خطیری بر عهده شوراها است و در این نقش بر اساس آنچه در عرصه انتخابات وعده داده شده باید عمل شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نتیجه پیگیری‌های انجام شده و تخصیص بودجه لازم در نهایت راه  طالقان- هشتگرد افتتاح شد، گفت: در روز آئین بهره برداری از این پروژه در حضور وزیر راه، امام جمعه شهرستان طالقان بر این مسئله که پروژه علیرغم افتتاح از لحاظ ایمن بودن آماده بهره برداری نبوده  تاکید کردم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث ایمن سازی این راه، تونل آن و به ویژه خروجی مسیر به سمت هشتگرد هنوز مشکلات زیادی وجود دارد، افزود: باید این نواقص هرچه زودتر برطرف شود.

حدادی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در مسیر جاده های روستایی طالقان وجود دارد ، عنوان کرد: وجود این مسائل در محورهای روستایی بالاطالقان و پایین طالقان جدی است و در اکثر این راه های روستاهایی موجود باید اقدامات اساسی در بحث ترمیم و ایمن سازی با توجه به اولویت بندی بودجه و تزریق آن انجام شود.

ایمن سازی محور هشتگرد- طالقان با جدیت دنبال شودجاده هشتگرد- طالقان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی 1448 واحد طرح ملی مسکنجاده هشتگرد - طالقان مشروط به تکمیل ایمن سازی مسیر تا پایان اردیبهشت امسال افتتاح می‌شود

وی افزود: جاده روستایی جوستان به دیزان و یا محور روستایی پراچان از  جمله راه‌های روستایی است که دچار مشکلاتی است و درست است که از لحاظ تخصیص بودجه تکمیل پروژه‌های گازرسانی روستایی در طالقان به عنوان یک اولویت مطرح است، اما در کنار نباید از بحث رسیدگی به جاده های روستایی غفلت کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه سهل انگاری و کوتاهی در زمینه گازرسانی به روستاهای طالقان موجب عقب ماندگی‌ها در پیشبرد این پروژه مهم شده است، گفت:: در جلسه اخیر با وزیر نفت اعتبار خوبی برای پیشبرد پروژه گازرسانی در روستاهای پایین طالقان دریافت کردیم و باید به عنوان یک پروژه الویت دار در استان پیش رود.

حدادی در مورد ساخت بیمارستان طالقان هم تشریح کرد: در گفتگو با استاندار در مورد تعیین ردیف بودجه برای این پروژه، اخذ مجوزهای لازم احداث ان صحبت کرده و بیان شد که این اقدامات صورت گرفته است.

حدادی با اشاره به مذاکراتی که بعد از اخذ مجوز احداث بیمارستان طالقان با رئیس ستاد فرمان اجرایی امام (ره) داشته است ، عنوان کرد: قول مساعد دریافت کردیم تا آن بر اساس بودجه تعیین شده از سوی این ستاد و استانداری البرز این بیمارستان با شروع کار دولت بعدی در کوتاه ترین زمان ممکن به افتتاح برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان طالقان از لحاظ شبکه بهداشت و درمان حتی تعداد خانه‌های بهداشت هم با مشکل مواجه است، افزود: به یقین تکمیل بیمارستان نقش مهمی در افزایش سطح زیرساخت‌های درمانی طالقان عهده دار است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در بحث تامین شبکه آب روستایی هم، گفت: در این مورد هم مشکلات زیادی وجود دارد که پیگیر رفع آن هستیم.

وی با تاکید براهمیت وجود انسجام، وحدت و همدلی در سطح شواری شهر و شورای روستاهای بالا طالقان، بخش مرکزی و پایین طالقان بیان کرد: ما در کنار نمایندگان مردم در این پارلمان های شهری و روستایی برای دریافت حق شهرستان طالقان در زمینه های زیرساختی اقدام می‌کنیم و از تریبون مجلس این خواسته‌ها را مطرح می کنیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ساوجبلاغ پایین طالقان ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی محمدنژاد در سومین جشنواره گیلاس که در روستاهای چهارگانه سنگان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از هفت صبح روز گذشته آغاز شد و تا ۱۲ ظهر ادامه داشت.

محمدنژاد گفت: در این جشنواره شاهد حضور هشت هزار نفر گردشگر بودیم، که نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی به ظرفیت‌های داخل روستاهای بخش کن گفت: ظرفیت‌های بخش کن سبب شده که چهار جشنواره در طول سال برگزار شود، جشنواره گیلاس طی اردیبهشت ماه، جشنواره شاتوت در اواخر تابستان، جشنواره خرمالو، اواخر پاییز و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدار کن در ادامه با تاکید بر ضرورت برگزاری این جشنواره‌ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، عنوان کرد: این جشنواره‌ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای منطقه، محصولات و ظرفیت کوهستانی آن، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به مساحت روستاهای چهارگانه سنگان گفت: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است، که امروز گردشگران بافت روستایی را طی کرده و در چهار ایستگاه استقبال (سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پذیرایی پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از تهران اضافه کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاتوت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی ادامه داد: در کنار این تولیدات بسیار فاخر، سه اثر باستانی چون چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

کد خبر 6088823

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم