Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@05:24:02 GMT

ساخت اولین شهرک صنعتی خصوصی در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۰۷۵۶

شیراز- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: ساخت شهرک صنعتی خصوصی در ٣٠٠ هکتار از اراضی مجاور منطقه ویژه اقتصادی شیراز پنج‌شنبه ٢٥ تیر آغاز می‌شود. به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، نادر طیبی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی فارس گفت: افزایش تعداد واحد‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، یکی از بحث‌های جدی است که تاکنون به همت شرکت توزیع برق مشکلاتشان به صورت موردی مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بحث برق موضوعی جدی و ساختاری است، حجم برقی که تاکنون بین متقاضیان برق و شرکت توزیع قرارداد منعقد شده ٣٠ مگا بایت و حجم برق متقاضیانی که به دلیل عدم امکان تامین برق قرارداد منعقد نشده ۱۵ مگابایت اعلام کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: دو موضوع در دست پیگیری است؛ یکی مربوط به خط ۶۶ کیلووات از پست دهنو تا منطقه ویژه است که اعتبار ١٣٠ میلیارد تومانی نیاز دارد.

طیبی بیان کرد: مقرر شده که از این ١٣٠ میلیارد تومان، ٣٠ درصد را منطقه ویژه ٤٠ درصد را برق منطقه‌ای و ٣٠ درصد را سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین کند که سهم منطقه ویژه با گرفتن پیمانکار در حال اجراست و برای تجهیز پست هم، برق منطقه‌ای متعهد به انجام شده است.

او اضافه کرد: همچنین پست ٢٣٠ کیلو ولت برای تامین حدود ١٨٠ مگابایت برق در دستور کار قرار گرفته و برق منطقه‌ای هم با این موضوع موافقت کرده است هزینه این پست نیز ٣٧٠ میلیارد تومان است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: یک نیروگاه گازی در منطقه ویژه نیز با ظرفیت ۱۵ مگابایت فعال است که از این میزان ٧ مگابایت آن در حال تولید است. / بازار برچسب ها: شهرک صنعتی ، استان فارس ، شیراز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Odg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهرک صنعتی استان فارس شیراز منطقه ویژه اقتصادی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است