Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: لرستان دارای توانایی خاصی برای توسعه ورزش کبدی است که لازم است این ورزش در سطح همه شهرستان ها فعال شود .

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ امان الهی روز یکشنبه 20 تیرماه در مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان که با حضور عباس خواجه اورسجی رییس فدراسیون کبدی  جمهوری اسلامی ایران وسرپرست فدراسیون جهانی کبدی در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشده بودبا اشاره به  اهمیت همگانی کردن رشته های مختلف ورزشی  در سطح استان توسط هیئت های ورزشی ،اظهارکرد: هیئت ورزش های همگانی در استان به صورت کلی وجوددارد ولی برای توسعه ورزش قهرمانی  لازم است همه هیئت های ورزشی در راستای همگانی کردن رشته ورزشی خود گام برداشته وکوشش لازم را به کار برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از راه های استعداد یابی  در ورزش قهرمانی را همگانی کردن  آن دانست وافزود: به عنوان مثال اگر بتوانیم 50 نفررا در یک رشته ورزشی به  صورت همگانی جذب کنیم  خواهیم دید که چگونه به مروز زمان حداقل 10 نفر به این رشته ورزشی علاقه مند شده وبا خروج از حوزه همگانی وارد ورزش  قهرمانی می شوند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر اینکه بحث استعداد یابی ورزشی توسط همگانی شدن ورزش باید در تمام شهرستان ها انجام گیرد، تصریح کرد: پایگاه قهرمانی اداره کل  واستعدادیابی در سطح آموزش وپرورش نیزمحیط های خوبی برای استعداد یابی ورزشی محسوب می شوند ولی بعد همگانی ورزش نکته مهمی است که روی آن باید اقدامات بیشتری توسط خود هیئت ها صورت گیرد.

او با بیان اینکه  لرستان استانی مستعد در همه رشته های ورزشی است ، خاطر نشان کرد: رشته کبدی از آن ورزش های خاصی محسوب می شود  که لرستان دارای توانایی خاصی از لحاظ مدال آوری ،تیمی وانفرادی  در آن است  و  اگراین  رشته ورزشی  در تمام  شهرستان ها مورد توجه قرار گرفته وفعال شود قطعا نتایج مطلوب تری نیز خواهیم گرفت ؛هرچند نتایج فعلی هم عالی است  کما اینکه  ورزشکارانی در کبدی لرستان وجودداشته  که افتخار آفرینی کرده اند .

 امان الهی در ادامه به بحث آموزش در حوزه ورزش قهرمانی اشاره کرد وگفت:  آموزش موضوع مهمی در حیطه ورزش قهرمانی است که بای بعد از جدا شدن ازهمگانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

او اضافه کرد: ورزشکاران لرستانی  در اکثر رشته ها مدال کسب می کنند ولی وقتی ورزش به عنوان  علم ورود می کند عقب می می افتند البته  این موضوع به معنای  دانش ناپذیری  و عدم استعداد ورزشکاران لرستان نیست  بلکه باید به این نکته توجه کرد که چون دنیای علم  خصوصا در ورزش تغییر می کند ورزشکار وقهرمانان   به ویژه  در امر مربی گیری باید به آموزش های جدید توجه کرده وبا علم روز آشنا شوند لذا علم باید وارد ورزش شده و جامعه ورزش لرستان ازمزایای  آن برای پیشرفت هرچه بیشتر بهره برداری لازم را داشته باشد.

امان الهی با تاکید بر لزوم  فعال شدن همه رشته  های ورزشی توسط هیئت ها خصوصا رشته کبدی در سطح همه  شهرستان ها ،گفت: مناطق روستایی وعشایری لرستان از جمله نقاطی است که  رشته کبدی در آن جواب می دهد وباتوجه به تجهیز بسیاری از روستا های استان  می توان برای توسعه کبدی درلرستان  از این ظرفیت ها استفاده کرد .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه  رییس جدید هیئت کبدی استان  باید از همه ظرفیتها برای توسعه این ورزش استفاده کند، تاکید کرد: هیئت های ورزشی برای جذب منابع مالی باید به سمت جذب اسپانسر بروند اسپانسرها را برای رشد ورزش خود پیداکنند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کبدی ورزش همگانی هیئت های ورزشی علم ورزش هیئت های ورزشی ورزش قهرمانی همگانی کردن رشته ورزشی شهرستان ها برای توسعه امان الهی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کد خبر 6089998

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی