Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:12:42 GMT

شکست عجیب تیم ملی بسکتبال آمریکا برابر نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۰۶۲

تیم ملی بسکتبال آمریکا در آستانه شروع بازی‌های المپیک توکیو و در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه رفت و نتیجه بازی را به این تیم واگذار کرد

به‌ گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و نیجریه امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی در شهر لاس وگاس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم نیجریه موفق شد به عنوان اولین تیم آفریقایی، تیم قدرتمند آمریکا را با نتیجه ۹۰ بر ۸۷ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم نیجریه نماینده قاره آفریقا در رشته بسکتبال المپیک توکیو است.

به شروع بازی‌های بسکتبال المپیک تنها سه هفته باقی‌مانده و این شکست شوک بزرگی برای تیم ملی آمریکا به حساب می‌آید. 

 گِرِگ پاپوویچ سرمربی تیم بسکتبال آمریکا پس از این دیدار با اشاره به اینکه نیجریه از اواخر ژوئن و آمریکایی ها به مدت چهار روز با هم تمرین می‌کنند، اظهار داشت:    

از این باخت در این زمان خوشحال هستم. این شکست برای ما آخر دنیا نیست و ما باید از این شکست درس یاد بگیریم. اگر غیر از این باشد، این بازی برای ما هیچ سودی نداشته است. 

مایک براون سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه و سابق لیگ NBA نیز گفت:

اردوهای بسیار خوبی داشتیم و بازی‌های بسیار خوبی هم انجام داده‌ایم. ما باید فرهنگ جدیدی بسازیم. برای این کار نیاز به ابزار داریم. البته ما تعداد زیادی از این افراد را در اختیار داریم. 

مایک براون ادامه داد: 

وقتی شما برای یک کشور بازی می‌کنید، موضوع متفاوت است. در حال حاضر ما نماینده قاره آفریقا در المپیک هستیم و امیدوارم که بتوانیم لیاقت خود را نشان دهیم.

تیم ملی بسکتبال نیجریه ۶ بازیکن شاغل در لیگ NBA را در اختیار دارد. 

تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک لندن موفق شده بود که نیجریه را با نتیجه ۱۵۶ بر ۷۳ شکست دهد. پرافتخارترین تیم بسکتبال ادوار مختلف المپیک با تیم‌های ایران، فرانسه و جمهوری چک در المپیک توکیو همگروه است. 

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود بیانیه شدید اللحن استقلال علیه یحیی گل محمدی استقلال به جای انتشار مدرک، اهانت کرد! / به جای توهین، لطفا به سوال هواداران جواب بدهید داستین پویریر با ناک اوت فنی پیروز مبارزه با کانر مک گرگور شد | UFC 264 لیونل مسی: احساس می کنم خدا این لحظه را برای من رزرو کرده بود؛ مقابل برزیل در برزیل!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی بسکتبال آمریکا تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «برخورد پلیس با اندک دانشجویان یکی دو دانشگاه در آمریکا براساس قانون بوده است.»، «پلیس در این برخورد‌ها هیچ رفتارخشونت آمیزی نداشته و این دانشجویان بودند که علیه پلیس و دیگر دانشجویان خشونت به خرج داده اند.»

این روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکاست که برای آزادی فلسطین در حدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود