Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و خانواده اش امروز (یکشنبه) مقر رسمی اقامت نخست وزیر در قدس را ترک کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و خانواده‌اش امروز مقر رسمی اقامت نخست وزیر در خیابان بالفور در قدس را ترک کردند به این ترتیب، نتانیاهو بعد از ۱۲ سال پست نخست وزیری را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک ماه پیش نفتالی بنت، پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی را در راستای یک توافق با یائیر لاپید، وزیر خارجه این رژیم برعهده گرفت. قرار است بنت و لاپید به صورت نوبتی پست نخست وزیری را برعهده بگیرند.

خانواده نتانیاهو در منزل خود در قیساریا تا زمان آماده شدن منزلشان در خیابان غزه در قدس می‌مانند.

به گفته منابع بنت قصد انتقال خانواده‌اش به مقر نخست وزیر در خیابان بالفور را ندارد و تصمیم دارد نشست‌های رسمی را در آنجا برگزار کند. برچسب ها: نتانیاهو ، کاخ نخست وزیری ، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نتانیاهو کاخ نخست وزیری نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نخست وزیری خانواده اش نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفت: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.

کانال 14 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که بنیامین نتانیاهو، در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: در زمان حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بسیار کم به‌نظر می‌رسد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که هرگز خواسته‌های حماس مبنی بر توقف جنگ و آزادی اسرای مدنظر آن را نخواهد پذیرفت.

گردانهای عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) نیز پیام کوتاهی را خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه اعلام کرد: فرزندان شما به‌خاطر منافع سیاسی خاص نتانیاهو همچنان در اسارت هستند.

دولت نتانیاهو علی‌رغم لفاظی‌های دور و دراز مقام‌های ارشد این دولت، هنوز نتوانسته است دو هدف اصلی خود از حمله به غزه یعنی نابودسازی حماس و آزادسازی اسرای صهیونیست را محقق کند.

در عین حال، ساکنان صهیونیستِ فلسطین اشغالی نیز بر شدت فشارهای خود علیه دولت نتانیاهو جهت پایان دادن به جنگ غزه افزوده‌اند و آن‌گونه که نتایج نظرسنجی‌های مختلف در اراضی اشغالی مورد اشاره قرار می‌دهند، بسیاری از صهیونیست‌ها بر این باورند که جنگ غزه به یک مسئله شخصی برای نتانیاهو و طیف افراطیون متحد وی تبدیل شده است.

اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، این موضوع می‌تواند شدت و حجم فشارها علیه نتانیاهو و دولتش را چندین برابر افزایش دهد و تا حد زیادی ماهیت نامشروع اشغالگران اسرائیلی را در عرصه بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری برجسته‌سازی کند، موضوعی که نه به‌نفع صهیونیست‌ها و نه متحدان غربی آن‌ها به‌ویژه در آمریکا است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو