Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگاه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در اساسنامه مصوب فدراسیون‌های ورزشی کشور تصویب شد.

به گزارش برنا؛ حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در نامه ای خطاب به روسای هیات‌های ورزش دانش‌آموزی کشور اعلام کرد:

«خداوند متعال را بی نهایت شاکریم که بازتاب تلاش‌های ارزنده تمامی شما همکاران معزز در عرصه‌ ورزش کشور، با هدایت و راهبری بی بدیل مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و پیگیری‌های مجدانه و مستمر همکاران اینجانب در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی طی سه سال اخیر نتیجه داد و جایگاه این فدراسیون بنیادی در اساسنامه مصوب فدراسیون‌های ورزشی کشور در بالاترین حد ممکن دیده شده و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد بند ۸ ماده ۱۳ این اساسنامه‌، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و یا نماینده‌ی رسمی آن، به عنوان یک عضو رسمی، در مجامع تمامی فدراسیون‌های ورزشی کشور با حق رای عضو بوده و حضور خواهد داشت.

همچنین به استناد بند ۸ ماده ۱۸ این اساسنامه، یک نفر از فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به عنوان عضو اصلی، در هیات رئیسه‌های تمامی فدراسیون‌های ورزشی عضو خواهد بود.

همانطور که مستحضرید تا به امروز و در اساسنامه قبلی، هیچ اسمی از فدراسیون ورزش دانش‌آموزی وجود نداشته است.

این موفقیت بسیار عالی و ارزشمند را به تمامی شما بزرگوارن تبریک عرض کرده و توفیق خدمت را از درگاه خداوند متعال برایتان خواستارم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون معاون وزارت آموزش و پرورش فدراسیون ورزش دانش آموزی فدراسیون ورزش دانش آموزی فدراسیون های ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست