Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:23:51 GMT

«روایت سپید» دکتر مرندی از نظام سلامت ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۰۵۴۴

«روایت سپید» دکتر مرندی از نظام سلامت ایران

شبکه چهار هر هفته با برنامه "روایت سپید" در گفتگو با مفاخر پزشکی به تاریخ نظام سلامت در ایران می‌پردازد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی برنامه "روایت سپید"، این برنامه به تاریخ شفاهی نظام سلامت در ایران می پردازد و درباره سیر مدیریت نظام سلامت در ایران با مدیران با سابقه در حوزه بهداشت و درمان که در سال‌های دور و نزدیک در مسؤولیت‌های مهمی همچون وزارت حاضر بوده‌اند، به گفتگو نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده روایت سپید مصطفی پورمحمدی و مجری(میزبان) برنامه کیانوش جهانپور است.

مهمان برنامه این هفته که سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار پخش می شود، "دکتر سید علیرضا مرندی" است.

دکتر مرندی اخیرا در بیمارستان بستری شده است؛ مهدی فضائلی از مسؤولان دفتر رهبر انقلاب در توئیتی نوشته است: ‏دکتر ‎مرندی رابطه‌ای دیرینه و صمیمی با ‎رهبر انقلاب دارد و حضرت آقا نگران حال ایشان هستند لذا در دو سه هفته اخیر چند بار با واسطه پیگیر سلامتی و روند درمان ایشان شده‌اند.

روایت سپید محصول گروه دانش شبکه چهار سیما و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شبکه چهار سیما مشرق صدا و سیما نظام سلامت روایت سپید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده