Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه ۴۳درصد از پارک ملی گلستان در حوزه استحفاظی خراسان شمالی قرار دارد لذا برای مدیریت این پارک نیازمند اتخاذ سیاست راهبردی و بین المللی هستیم.

 گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی احمد برادران در نشست شورای راهبری پارک ملی گلستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در محل پارک ملی گلستان افزود: خراسان شمالی ظرفیت های بالقوه ای در حوزه ذخیره های خدادادی و سرمایه های طبیعی دارد که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰درصد از مالکیت و ظرفیت پارک ملی گلستان در اختیار استان های خراسان شمالی و گلستان است، خاطرنشان کرد: کمترین مداخلات در تصمیم سازی ها بر عهده این استانها به ویژه خراسان شمالی است که امیدواریم با اتخاذ تصمیمات منسجم نقش تعیین کننده در استراتژی های این موضوع داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پارک ملی گلستان خراسان شمالي پارک ملی گلستان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج

ایسنا/البرز پسربچه ۱۲ ساله در کرج بر اثر حمله سگ بلاصاحب شدیداً آسیب دید.

به گزارش ایسنا، بهداد نعمتی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ بلاصاحب قرار گرفت که توسط چند نفر در پارک نجات پیدا کرد.

این پسر از ناحیه صورت شامل (لب، بینی، پلک و گونه)، دو دست و ران دچار مصدومیت شد.
 
این کودک در بیمارستان شهید مدنی بستر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است