Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی  نیروی انتظامی آبادان گفت :با توجه به گسترش سایت‌های تبلیغات اینترنتی مثل دیوار ، شیپور و‌ غیره برای خرید و فروش کالاهای مختلف دست‌دوم، متاسفانه افراد سودجو اقدام به کلاه‌برداری با ترفندهای مختلف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شیادان اینترنتی با درج آگهی جعلی با قیمت‌های وسوسه‌انگیز ،اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، تحت هیچ شرایطی نباید به این‌گونه آگهی‌ها اعتماد کرده و حتی‌الامکان از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری در مکانهای مناسب با آن‌ها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.

سروان کمایی تصریح کرد: افزایش ۸درصدی پرونده های کلاهبرداری تحت عنوان خرید از سایت دیوار در این شهرستان، نشان از کم توجهی قربانیان نسبت به هشدارهای پلیس را دارد ،لذا توصیه و تاکید پلیس همواره این بوده که از پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان بیعانه یا هزینه نگهداشت کالا خود داری کنید، و تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده اید از پرداخت وجه کالا خودداری کنید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان گفت: خوشبختانه همکاران بنده در پلیس فتا تاکنون توانسته اند بیش از هشتاد و پنج درصد پرونده ها کلاهبرداری در این زمینه را با شناسایی مجرمان و معرفی آنها به دادسرا به فرجام درستی برسانند .

او افزود : لازم است شهروندان عزیز هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و هنگام خرید از سایت دیوار تصور نکنند اگر فروشنده شماره حساب ، شماره تماس و یاآدرس خود را در آگهی درج می کند می توان به او اعتماد کرد چرا که ممکن است ، اطلاعات شخص دیگری مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آبادان گفت:شهروندان می توانند جهت کسب راهنمایی بیشتر به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolie.ir خدمات آنلاین مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری در سایت هشدار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • حواله علی پی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟