Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق سرخابی‌ها گفت حتی اگر بحث جام گرفتن هم مطرح نباشد، بازیکنان پرسپولیس و استقلال انگیزه های زیادی برای دربی در طول فصل دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، فراز فاطمی، درباره دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت:

هر دو تیم از لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی دارند. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و استقلال هم با وجود مشکلات مدیریتی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال شانسی برای کسب قهرمانی لیگ برتر ندارد و برای کسب یک جام در فصل با تمام انگیزه در دربی حاضر می‌شود. پرسپولیس هم پس از کسب قهرمانی سوپرجام و صدرنشینی در لیگ برتر، دنبال یک جام دیگر است. به همین دلیل بازی جذاب و زیبایی را خواهیم دید.

او ادامه داد:

دربی همیشه بازی خاصی است و حتی اگر دیداری باشد که دو تیم دنبال کسب جام نباشند، بازیکنان‌شان برای این مسابقه انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. سه سال در استقلال و دو سال در پرسپولیس بازی‌ کردم و می‌دانم بازیکنان دو تیم در طول فصل همیشه منتظر این مسابقه هستند تا خودشان را ثابت کنند. 

مهاجم اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره بیانیه‌های اخیر دو باشگاه علیه یکدیگر توضیح داد:

دو تیم هواداران ده‌ها میلیونی دارند و خیلی از نونهالان، نوجوانان و جوانان کشورمان از اعضای باشگاه و تیم پرسپولیس و استقلال الگو می‌گیرند. به همین دلیل باید مدیران، بازیکنان و کادر فنی دو تیم سعه صدر داشته باشند و این مسائل را کنار بگذارند.

فاطمی تصریح کرد:

استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و باید جای اینکه وارد چنین ماجرایی شوند، به هم احترام بگذارند. دربی در حالت عادی حساسیت بالایی دارد و این بیانیه‌ها بی دلیل حساسیت مسابقه را افزایش می دهد. کار داور بازی هم در این شرایط جنجالی سخت‌تر می‌شود.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسین گازرانی: قسم خوردم پا در استادیوم نگذارم؛ برخی امروزی ها فقط پول را می شناسند چرا فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش می دهد؟ ولادیمیر آلکنو: شما من را تکه تکه کردید / مگر سعید معروف آدم آهنی است؟ واکنش بوریس جانسون به توهین نژادپرستانه به ملی پوشان انگلیس: از خودتان خجالت بکشید درگیری های شدید در لندن پس از فینال یورو 2020؛ پرتاب یک شخص به رودخانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود