Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت Onward Mobility در آگوست سال گذشته اعلام کرد که برای ساخت اولین ۵G 'Berry به مرحله صدور مجوز با بلک بری رسیده است. هنگامی که این خبر منتشر شد هدف Onward Mobility این بود که BlackBerry در سال ۲۰۲۱ یک تلفن همراه مجهز به سیستم عامل ۵G با صفحه کلید فیزیکی QWERTY را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان اعلام مشارکت دو شرکت ، بلک بری و آن‌ورد موبایلیتی،  پیش بینی می‌شد که گوشی هوشمند جدید بلک بری از طراحی گوشی‌های قبلی این شرکت استفاده کند و با نام BlackBerry KEY۳ وارد بازار شود. شایان ذکر است در آوریل سال جاری، Concept Creator ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد گوشی ۵G Berry با طراحی بلند و باریک، صفحه منحی و اتصال اینترنت ۵ G با QWERTY عمودی و کمی شبیه بلک بری پرایو وارد بازار خواهد شد.

گفتنی است امروز کانسپتی از گوشی هوشمند جدید بلک بری توسط Niel D ساخته و منتشر شده است که در ادامه این مطلب به خصوصیات این گوشی جدید می‌پردازیم.

ویژگی‌های گوشی BlackBerry KEY۳

شایان ذکر است، تلفن همراه BlackBerry KEY۳ از یک صفحه شیشه مات در عقب، یک دوربین تک دور HD، یک صفحه کلید با حاشیه باریک ساخته شده است. افزون بر این صفحه کلید گوشی بلک بری منحصر به فرد است، زیرا از مربع‌های کوچکی تشکیل شده که کاربران می‌‌توانند برچسب‌گذاری خود را از حروف به اعداد و سپس به شکلک تغییر دهند. همچنین بلک بری برای نوار فاصله صفحه کلید همچون گوشی‌های دیگر یک مستطیل در نظر گرفته است.

گفتنی است صفحه کلید BlackBerry KEY۳ می‌تواند پیش نمایش برنامه‌های نقشه و موارد دیگر را نشان داده و جریان موسیقی و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را کنترل کند.

در پایان شایان ذکر است که طرفداران بلک بری امیدوارند که امسال اولین بلک بری ۵G توسط Onward Mobility عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

بلک‌بری با گوشی 5G مجهز به صفحه کلید فیزیکی به بازار باز می‌گردد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت بلک بری صفحه کلید بلک بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • حواشی دنیای فوتبال
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)