Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم سپاهان اعلام کرد، برای تمدید قراردادش با مسئولان این باشگاه اصفهانی مذاکره کرده است

به گزارش طرفداری، محمدرضا خلعتبری درباره شرایط سپاهان در آستانه دیدار مقابل فولاد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی به تسنیم گفت:

خدا را شکر شرایط تیم خوب است و در آخرین بازی توانستیم برد روحیه‌بخشی را برابر صنعت نفت به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر همه چیز نرمال است و خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم. ما دو هفته پیش هم آنجا بازی کردیم و می‌دانیم که کار سختی پیش روی داریم، اما هدف‌مان چیزی جز برد نیست، چون می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسیم.

بازیکن باتجربه تیم سپاهان با تمجید از فولاد خوزستان تصریح کرد:

فولادی‌ها در همه خطوط بازیکنان خوبی دارند و مدت‌هاست که در زمین خود شکست نخورده و در این زمینه رکورددار هستند. با این حال هدف ما این است که برنده از زمین بیرون بیاییم و شانس‌مان را برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر کنیم.

خلعتبری در مورد رقابت سپاهان با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر گفت:

در حال حاضر دو امتیاز کمتر از پرسپولیس داریم و سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. ما باید تلاش کنیم که در سه بازی آینده امتیازات کامل را بگیریم. در حال حاضر موقعیت سپاهان طوری است که برای قهرمان شدن باید منتظر باشیم تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. طبیعتاً در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما امیدواریم که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد.

خلعتبری راجع به اینکه آیا قرار است فصل آینده هم در سپاهان بماند یا خیر، گفت:

من صحبت‌هایی با باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد انجام داده‌ام و این احتمال وجود دارد که فصل آینده هم در خدمت سپاهان باشم. در حال حاضر تمام تمرکز ما این است که تا پایان فصل بتوانیم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با رضا حسن زاده: پورحیدری افتخارات زیادی کسب کرد؛ با کی روش بی اما و اگر به جام جهانی رفتیم کافه مدافع استقلال پاتوق مهاجم پرسپولیس ایتالیا با تمام وجود قهرمان شد، دلم برای فوتبال ایران سوخت | یادداشتی از رحمان رضایی بیانیه بارسلونا: پنالتی از دست دادن بخشی از فوتبال است، نژادپرستی نه پرز: رائول و کاسیاس دو کلاهبردار رئال مادرید هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!