Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:59:27 GMT

فرماندار: دانشگاه آزاد اردستان دچار رخوت شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۷۳۴۸

فرماندار: دانشگاه آزاد اردستان دچار رخوت شده است

حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد ارستان از زیرساخت‌ها و امکانات بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای برخورداراست که‌ باید در راستای استفاده بهینه از آنها برنامه‌ریزی، تلاش و از این سرمایه بهترین نحو استفاده شود.

وی با اشاره به بازدید اخیرش به همراه پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از دانشگاه آزاد اردستان ادامه داد: در حاشیه این بازدید مذاکره‌هایی صورت گرفت که امیدواریم به زودی نتایج آن به ایجاد آبادانی و رونق این دانشگاه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بر این پایه موضوع تاسیس و ایجاد دوباره رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اردستان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و فراخوان رشته‌های صنعتی مورد نیاز واحدهای تولیدی با حضور رییس دانشگاه آزاداسلامی اصفهان پیگیری شد.

فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: در نشست با رییس دانشگاه آزاد اصفهان که حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نمانده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، بر ضرورت پویایی و تحول در دانشگاه آزاد این شهرستان تاکید و مقرر شد علاوه بر ایجاد دوباره رشته پرستاری، رشته های مورد نیاز بخش صنعت شهرستان از جمله رشته های مکانیک، صنایع متالوژی، برق و تاسیسات در این دانشگاه تاسیس شود.

فرماندار اردستان تاکید کرد: تعامل هر چه بیشتر با واحدها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی منطقه در راستای شناسایی، جذب و آموزش نیروهایی که از مسیر دانشگاه قصد ورود به واحدهای تولیدی و ادامه فعالیت را دارند، ضرورت انجام فعالیت‌های اقتصادی دانشگاه محور و موضوع تامین آب دانشگاه آزاد اردستان از دیگر موضوع‌های مطرح شده در نشست با رییس دانشگاه آزاد اصفهان بود.

وی تصریح کرد: سرمایه ارزشمندی اکنون در دانشگاه آزاد اردستان معطل مانده که متعلق به همه مردم شهرستان و از کمیت و کیفیت خیلی خوبی برخوردار است که باید تلاش شود در نخستین فرصت از آن برای رونق، شکوفایی و پویایی دانشگاه بهره گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در ۱۸ رشته کاردانی، ۱۲ کارشناسی، ۱۴ کارشناسی ارشد و ۲ رشته دکترا دانشجو پذیرش می‌کند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی فرمانداران اردستان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فرمانداران اردستان دانشگاه آزاد اسلامی فرمانداران اردستان کاشان دانشگاه آزاد اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت