Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس به پیشنهاد چلسی برای خرید وینگر راست خود پاسخ منفی نشان داد. خبرگزاری میزان - پس از درخشش بی‌نظیر فدریکو کیه‌زا در یورو ۲۰۲۰ و کسب عنوان قهرمانی به همراه تیم ملی ایتالیا، این مهاجم گلزن و خوش تکنیک یوونتوس به شدت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.    نشریه «بیلد» آلمان مدعی شد باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو کیه‌زا به استمفوردبریج بیاورد، اما مدیران بیانکونری به این پیشنهاد آبی‌های لندنی پاسخ منفی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالیست که یوونتوس تابستان گذشته کیه‌زا را با قرارداد قرضی دو ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو و با بند خرید اجباری ۴۰ میلیون یورو از فیورنتینا خرید و این بازیکن در ۴۶ بازی برای یووه آمار ۱۵ گل‌زده و ۱۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. بیشتر بخوانید: دندان‌گِردی رایولا در ماجرای انتقال هالند

انتهای پپام/

برچسب ها: یوونتوس چلسی فدریکو کیه‌زا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس چلسی فدریکو کیه زا کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 1229474 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر