Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی کمیته امداد برای خانواده‌های زندانیان نیازمند، کاهش آسیب در این خانواده‌ها از طریق برنامه‌های آموزشی و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره است، گفت: کمیته امداد استان زنجان کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند زندانیان در قالب برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های اجتماعی، کمک‌معیشت، کمک‌های حمایتی، کمک‌هزینه ازدواج، خدمات درمانی، معاضدت حقوقی، مساعدت‌های موردی به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اقدامات کمیته امداد در کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند، برای رفع نیاز‌های اجتماعی از امور اساسی این نهاد بوده که در نهایت با ارائه خدمات هدفمند و با حفظ و کرامت انسانی جامعه هدف، بستر توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند.


صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۷ خانواده زندانی نیازمند تحت حمایت امداد امام استان زنجان قراردارند، گفت: این خانواده‌ها از کلیه خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند‌ هستند که جمعیتی بالغ‌بر ۸۵۲ نفر را شامل می‌شوند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای تکمیل کردن فرآیند توانمندسازی خانواده‌ها نیز از اولویت‌های کاری این نهاد است.


او از ایجاد مرکز نیکوکاری تخصصی زندانیان خبرداد و گفت: در حال حاضر  ۲۵ مرکز  به‌ صورت تخصصی در استان زنجان فعالیت می‌کنند و ایجاد مرکز نیکوکاری در اداره کل زندان‌ها می‌تواند کمک شایانی به خانواده‌های زندانی در بخش‌های مختلف کند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌