Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»  در آیین آغاز این رزمایش مردمی  افزود: این طرح در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و راه‌اندازی بسیج عمومی برای ایجاد نهضت عمومی در اصلاح الگوی مصرف برق است که به مدت سه  هفته اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: ایجاد هم افزایی ظرفیت‌های بسیج، نهادها، دستگاه‌ها، اقشار مختلف مردم، در راستای کنترل خاموشی ها  از جمله اهداف کلان رزمایش مدیریت مصرف برق در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق مبتنی بر کاهش و مدیریت مصرف در حوزه های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی است که علاوه بر اقشار مختلف بسیج نیز آحاد مردم نقش آفرینی می‌کنند.

سردار کریمی بیان کرد: در شرایط کرونایی که کشور درگیر موج‌های سنگین بود اجرای طرح شهید سلیمانی ظرفیتی موثر در کنترل و کاهش آسیب ها شد و اکنون طرح شهید سلیمانی و طرح های دیگر به‌عنوان یک الگوی موفق مطرح هستند.

وی، فرهنگ‌ مصرف بهینه انرژی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: چنانچه این طرح به درستی انجام شود در رفع بسیاری از مشکلات موثر است و تمام کارشناسان بر ایجاد این فرهنگ سازی نیز تاکید ویژه دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه و بسیج با تمام توان برای عملیاتی کردن اهداف این رزمایش پای کار است و امید می‌رود که این رزمایش برای مدیریت شرایط موجود موثر واقع شود. 

سردار کریمی خاطرنشان کرد: نقش ائمه جمعه، مدیران و فعالان دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگ‌سازی  مدیریت مصرف برق در این رزمایش بسیار با اهمیت و مهم است.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی که در هر شرایطی پای کار هستند باید در اجرای این رزمایش سهیم باشند و با انجام اقدامات تخصصی همچون تعمیرات وسایل برقی و خصوصا کولرها و دعوت مردم و جامعه هدف به صرفه‌جویی نقش‌آفرینی کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی مصرف بهینه برق قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی مصرف بهینه برق اراک استان مرکزی مصرف بهینه برق قاسم سلیمانی مدیریت مصرف استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی