Web Analytics Made Easy - Statcounter

درباره مجموعه: آژانس دیجیتال مارکتینگ تمبر اکنون یک تیم در حال رشد است که دانش و تجربه‌ی بسیاری را در همکاری با کسب و کارهای ایرانی به دست آورده و به یک همراه معتمد، متخصص و پیشرو برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.   تمبر اکنون یک آژانس 360 درجه‌ دیجیتال ‌مارکتینگ است که کلیه‌ی خدمات ضروری برای کسب و کارهای آنلاین را در سبد خدمات خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدماتی نظیر طراحی وبسایت و اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال. کارشناس فروش تبلیغات جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت، کارآموزی علاقه مند به فروش در حوزه تبلیغات مسلط به اصول مذاکره و فروش تلفنی آشنا به اصول فروش حضوری و مدیریت جلسات دارای روحیه کار تیمی برای پیشبرد اهداف سازمان فروش آشنا با روش های تحلیل بازار و رقبا آشنایی با شبکه های اجتماعی پرکاربرد آشنایی کافی به زبان انگلیسی فن بیان قوی فعالیت در محیطی پویا و خلاق به صورت گروهی و تیمی و دریافت حقوق و مزایای مناسب در مجموعه ای با سابقه، از ویژگی های استخدام در آژانس دیجیتال مارکتینگ تمبر می باشد. ساعت کاری 9:00 الی 18:00 شنبه الی چهارشنبه حقوق ثابت(توافقی) پورسانت جوایز نقدی به جهت افزایش انگیزه فروش کارمند فروش سازمانی جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت علاقه مند به فروش در حوزه تبلیغات مسلط به اصول مذاکره و فروش تلفنی آشنا به اصول فروش حضوری و مدیریت جلسات دارای روحیه کار تیمی برای پیشبرد اهداف سازمان فروش آشنا با روش های تحلیل بازار و رقبا آشنایی با شبکه های اجتماعی پرکاربرد آشنایی کافی به زبان انگلیسی فن بیان قوی حقوق ثابت(توافقی) پورسانت جوایز نقدی به جهت افزایش انگیزه فروش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن: 02126720424 موبایل: 09197296979 تلگرام: 09197296979 واتساپ: 09197296979 آدرس: محدوده خیابان شریعتی - سیدخندان پربیننده ترین نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شد نتایج آزمون استخدامی ۳دستگاه اجرایی اعلام شد استخدام مهندس پلیمر در شرکت خاتم پلیمر در تهران استخدام پشتیبان نرم‌ افزار در شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد در اصفهان استخدام مشاور امور ثبتی و حقوقی در موسسه ثبتی و حقوقی سفیر در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم