Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا زندیان در دیدار جمعی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از دفاع  مقدس ما در تراز جمهوری اسلامی دولت موفق نداشتیم افزود: اگر ما در این همه سال همه مسایل داخلی را به برجام و برنامه‌های بیرونی ربط نمی‌دادیم وضعیت مناسب‌تری نسبت به امروز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید بتوانیم بسیاری از مسایل و مشکلات کشور را حل کنیم و دولتی قدرتمند و شجاع و کارامد داشته باشیم.

زندیان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری با ایجاد انگیزه مسوولیت ما در مجلس شورای اسلامی را بیشتر کرد تا جایی که نظارت میدانی در جهت رفع مشکلات مردم بیشتر از هر وقتی شدت گرفت.

 وی افزود: مشکلاتی که در سطح جامعه ما در حوزه اقتصاد وجود دارد مانند قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی، مالیات بر خانه‌های خالی، اصلاح و قانون تضمین محصولات کشاورزی، موضوعاتی بود که با پیگیری نمایندگان و ورود مجلس مطالبه شد.

زندیان گفت: ما مشکلات آنچنانی در بحث تولید نداریم و مشکل اصلی  ما تولید بر مصرف است چرا که 80 درصد سودی که در این بین به دست می‌آید نه در جیب تولیدکننده می‌رود و نه شامل حال مصرف‌کننده می‌شود بلکه وجود حلقه‌های مافیایی و دلال‌ها است که تمامی سود را از آن خود می‌کنند.

استان کردستان با سرمایه انسانی توانمند می‌تواند صاحب مناصب ملی شود

در ادامه محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وجود هیات‌های اندیشه‌ورز در استان یکی از موهبت‌های مناسب در جهت رفع مشکلات استان است و ما نمایندگان مجلس بر خود لازم می‌دانیم که با استفاده از این پتانسیل و مشاوره‌ها بیشتر از هر وقتی پیگیر مسایل و مشکلات استان کردستان  باشیم.

فتحی عنوان داشت: ما در برهه حساسی قرار داریم و امیدواریم که حضور دولت جدید بانی اتفاقات خوب در سطح کشور باشد.

وی افزود: بحث رایزنی انتخاب وزرا بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس اولین بحث کاری نمایندگان در مجلس خواهد بود که همه نمایندگان مجلس سعی بر این خواهند داشت که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند تا بتوانند در دولت آینده از لحاظ سرمایه‌های انسانی سهم بیشتری را داشته باشیم.

وی گفت: استان کردستان با سرمایه انسانی خوب، کامل و توانمند می‌تواند مناصب دولتی در سطح ملی را هم کسب کند.

فتحی گفت: مجمع نمایندگان استان کردستان همدل و هم‌قسم در راستای پیشبرد برنامه‌های استان و دور از منیت و صرفا در راستای حفظ منافع عمومی تصمیم به انجام وظیفه گرفته است که امیدواریم با هم فکری شما مسوولین دلسوز استانی جهت رفع مشکلات مردم استان به بار بنشیند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سرمایه انسانی نمایندگان مجلس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی رسید که بتوان با استفاده از سرمایه داخلی و وجود ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: باید بتوان با مدیریت موضوعات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور شرایط را به سمت حل مشکلات به خصوص در موضوعات اقتصادی پیش برد چون کشور ما دارای ظرفیت‌هایی همچون کشور ما دارای منابع انسانی و سرمایه‌های خدادادی زیادی است که اینها می‌تواند بستری خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات رهبری تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ما را از پا در بیاورد، اظهار کرد: تحریم‌ها ما را نمی‌تواند فلج کند حتی تحریم‌ها در کنار آثار منفی‌اش آثار مثبتی داشته چون ما چاره‌ای جز اتکاء به توانمندی‌های داخلی نداریم. آثار آن را هم می‌توان در حوزه دفاعی دید که ایران پاسخ محکمی به اسرائیل داد. ما در این حوزه هیچ چیزی از کشورهای پیشرفته کمتر نداریم به طوری که پهپادها و موشک‌های ما از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: هر جا که دشمن به این نکته رسید که ما بر ظرفیت‌های خودمان اتکا کرده و توانسته‌ایم در آن حوزه مشکلات‌مان را حل کنیم کوتاه آمده و ادامه نداده است. تجربه نشان داده که در این حوزه‌ها تحریم‌ها اثری نداشته که می‌توان از این تجربیات برای سایر حوزه‌ها به خصوص در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

قادری تاکید کرد: باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی برسیم که مشکلات را با استفاده از سرمایه و منابع داخلی و مدیریت در کشور حل کنیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که بعد از عملیات «وعده صادق» شاهد هماهنگی و انسجام ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای کارگران و بخش تولید اظهار کرد: باید در سال جاری تمرکزمان بر تحقق اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد که در این راه توجه به واحدهای تولیدی امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور