Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور، گفت: انعقاد قرارداد جدید بیش از یک‌میلیون راننده کامیون و خانواده‌های آنها در موعد مقرر انجام می‌شود.
رضا رستمی  با اشاره به اقدامات انجام شده برای تمدید قرار داد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال گذشته تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ قرار داد بیمه تکمیلی رانندگان پابرجاست و افراد می‌توانند از مزایایی آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای قرارداد جدید با تعدادی از شرکت‌های بیمه‌ای رایزنی‌ها انجام شده و جلساتی را برگزار کردیم و باید براساس قانون مناقصه آن برگزار شود.
نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور با اعلام اینکه در سال جاری بنا داریم پوشش‌های بیمه تکمیلی رانندگان را ارتقاء دهیم، افزود: بر اساس رایزنی اولیه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ خدمات بهبود پیدا می‌کند.
رستمی اضافه کرد: در قرار داد انجام شده سال گذشته که روند آن همچنان ادامه دارد یک میلیون ۱۲۰ هزار راننده کامیون به همراه خانواده‌های آنها زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.
وی درباره افزایش خدمات بیمه‌ای رانندگان کامیون،گفت: حمایت‌های بیمه عمر در شرایط عادی و حادثه حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و در بحث هزینه‌های بیمارستانی و پاراکلینکی هم با افزایش ۵۰ تا ۸۰ درصدی را در دستور کار داریم.
رستمی با اعلام اینکه تلاش ما این است که تا پنجم مرداد قرار داد با بیمه‌ها منعقد شود،افزود: ادامه بیمه تکمیلی رانندگان پس از اتمام بیمه قبلی براساس روال قانونی انجام می‌شود.
وی درباره نحوه ثبت‌نام و مراجعه، گفت: رانندگانی که در گذشته در لیست بیمه‌ای قرار داشتند به صورت سیستمی در پروسه دریافت خدمات بیمه تکیملی قرار می‌گیرند و اطلاعات افراد جدید الورود هم در اختیار شرکت‌ بیمه‌ای طرف قرار داد گذشته شده و به اطلاع رانندگان متقاضی از طریق سایت‌های اطلاع رسانی مرتبط با رانندگان قرار می‌گیرد.
نائب رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل کشور در ارتباط با بحث انتقال بار بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: روزانه بین دو هزار و ۴۰۰ تا ۲ هزار ۸۰۰ دستگاه بین استان‌ها بارگیری می‌شود و با هماهنگی‌های انجام با سازمان راهداری همه شرکت‌های استان‌ها مکلف شدند که کامیون اعزام کنند.
رستمی یادآور برای تشویق رانندگان هم با سازمان صمت هماهنگ شده که نسبت به تامین لاستیک و روغن اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیمه تکمیلی رانندگان بیمه حمل و نقل بیمه تکمیلی رانندگان انجام شده بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه