Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:18:23 GMT

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مطالبه گری کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۶۸۲۰

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مطالبه گری کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با تاکید اجرای وظایف هر دستگاه در شورای فرهنگ عمومی استان، اجرایی این مصوبات را امری مهم دانست.

وی خواستار فعال شدن کارگروه فرهنگ عمومی نیز برای بررسی مسائل در استان شد و گفت: عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ نیازمند مطالبه گری است و باید دستگاه‌های متولی در این بخش تلاش بیشتری به خرج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه برای مقابله با ناهنجاری‌ها نیازمند فرهنگ سازی هستیم، گفت: باید نسبت به مسائل فرهنگ عمومی از جمله ترویج فرهنگ نماز و عفاف و حجاب در جامعه دغدغه داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی ساماندهی سواحل را امری ضروری دانست و خواستار توجه ویژه برای رفع آسیب‌های این بخش شد.

تقوی مسئول کارگروه عفاف و حجاب دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران یکی از مشکلات در جامعه سردی بین روابط اعضای خانواده و فاصله گذاری است، گفت: اگر قرار است مصوبات شورای فرهنگ عمومی تأثیرگذار باشد باید خروجی آن پیگیری و مصوبات اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات متولیان عفاف و حجاب در دستگاه‌ها هستند، خواستار توجه ویژه به این بخش در ادارات شد.

کد خبر 5259670

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران شورای فرهنگ عمومی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام حجاب و عفاف شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل عکس استانها گرگان قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای فرهنگ عمومی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول